Okay, no e eg sur!!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Sist torsdag snakka eg med el-kjøp, me kjøpte ein vaskemaskin der for ei stund tebake, å den e kje heilt i lodd.
Skjer titt å ofta at an ikkje sentrifugere etter vask. Da hjelpe som oftast å skifte programm, å kjøre på nytt igjenn, men da e jo grådig unødvendig då[:'(]

Ja eg ringe då å klage, først får eg beskjed om at da va normalt at da skjedde om ein hadde for lite kler i maskinen, va ikkje tyngdo rett å ville ikkje maskinane sentrifugera?[8|] Jaha, aldri vært eit problem før! Men no skjer no ditta te tie med full maskin og sådaså!![:'(]
Dei kunne ikkje senda nåken den dajen, han service mannen deiras hadde fullt han, han jobba og kun for dei på Torsdagane så du må venta te neste torsdag fekk eg beskjed om!

Ja idag e da Torsdag!![8|] Har dratt fram maskino å ordna alt te inne på vaskerommet eg, eg å veslo har sutte heima heile dajen å venta. Nææ...ingen mann har vært hos meg [&o]
No snakka eg nett me El-kjøp, å dei meinte at om eg var blitt lovd han sku komma denne dagen, så hadde det skjedd ein glipp, dei kunne nemlig ikkje love sånt dei, var han service mannen som styrte det sjøl [:@]
Ikkje kunne dei gji meg nr han heller, men itte om og men fekk eg no da då [8D]

Han vil vist ikkje snakke med meg, for tlf tar han ikkje [:@]

ÆSJ, ein heile dag rett i vasken for ingen nytte!!!![:@][:@][:@]

Vår sentrifugerte ikkje skikkeligt når den ikkje sto i vater, har du sjekka at den e bein?

Evt dra ut pumpå nederst te høyre og sjå om da ligge rusk og rask der..

ORIGINAL: *Mina min*

Så utrolig irriterende når det er ny maskin[&:] Dårlig service.

Sikkert fjernt å spørre, men du har tatt ut de flytte skruene? En på jobben glemte det, vasket masse, men var alltid noe som klikket. Bråkte vist litt ekstra også hehe. Var litt flaut når servicemannen kom å så de stod i, hehe[:D]

Hehe skruane e ute ja, men takk for tipset [;)]

ORIGINAL: [Malin]

Vår sentrifugerte ikkje skikkeligt når den ikkje sto i vater, har du sjekka at den e bein?

Evt dra ut pumpå nederst te høyre og sjå om da ligge rusk og rask der..

Jupp, maskino e beine, menne pompo kan eg jo sjekka, e ein sånn ting eg ofta glemme da [&:][8D]

Takk for tips [:D]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Hmm.. Søsto å dei hadde samme problem, å då viste da seg at da va fliseklemmer i filtere onda maskinen. Kanskje nåke å sjekka opp i??[:)]

Bruka kje fliseklemme!! [8D]

Neida, eg skal sjekka pompo eg frøken[:D]

De har elendig service på elkjøp og han service mannen må du sikkert vente leeenge på, etter 6 uker med venting på service mannen fikk vi hevet kjøpet på vår maskin. Sambo måtte tilslutt ta kontakt med øverste sjefen i elkjøp for å få ordnet opp, vi handler handler ikke på elkjøp mere og det har de fått skriftlig med begrunnelse i fra oss. Vi måtte faktisk kjøpe ny vaskemaskin før vi fikk ordnet opp med elkjøp og han service mannen, så for pengene etter at vi fikk hevet kjøpet kjøpte vi tørketrommel på siba.

ORIGINAL: *josefine*

De har elendig service på elkjøp og han service mannen må du sikkert vente leeenge på, etter 6 uker med venting på service mannen fikk vi hevet kjøpet på vår maskin. Sambo måtte tilslutt ta kontakt med øverste sjefen i elkjøp for å få ordnet opp, vi handler handler ikke på elkjøp mere og det har de fått skriftlig med begrunnelse i fra oss. Vi måtte faktisk kjøpe ny vaskemaskin før vi fikk ordnet opp med elkjøp og han service mannen, så for pengene etter at vi fikk hevet kjøpet kjøpte vi tørketrommel på siba.

Ja eg veit egentlig alt om servicen deiras[:@]
Men her me bur så har me ikkje så mange alternativ [&o]

No har eg og nett fått tak i han service mannen eg, å no eg e eg ikkje sure lenger, no e eg forbanna!!!![:@]
Han stakkaren hadde ikkje mottat nåke frå El kjøp om at han skulle her eingong, han hadde reagert litt på det sjøl, for han hadde veldig lite oppdrag liggande her frå øyno, vanligvis var det fullt opp!
Så El kjøp har rett å slett glemt elle drete i å gjort nåke med ditta!!!![:@][:@]

Men han va no grei service mannen då, spurde meg ut om problemet, og gav meg forskjellige tips te ka eg kunne sjekka sjøl, åsså skal eg ta meg ein tlf te El kjøp ittepå å "snakka" litt me dei! [&:]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Hmm.. Søsto å dei hadde samme problem, å då viste da seg at da va fliseklemmer i filtere onda maskinen. Kanskje nåke å sjekka opp i??[:)]

Bruka kje fliseklemme!! [8D]

Neida, eg skal sjekka pompo eg frøken[:D]

Gjer da du[;)] Onga, lego å slikt vettu..[8D]

Håper det ikke ligger så mange unger i pumpa da..[:-]

isåfall e da kje nåken av mine, for eg har hatt kontakt med alle 3 iløpet av dajen [8D]

Back
Topp