OK...

Pivi

Elsker forumet
...våren er årets mest fantastiske årstid, og jeg kunne ikke vært gladere for at den endelig ser ut til å ha kommet for alvor![:)]  Meeeen, medaljens bakside er sterkere enn noen sinne... Føler meg klam, svett og tung! Går ikke akkurat på skyer eller danser rundt med sol i håret... Off... Bare noen uker igjen nå[8|] ( og jeg gleder meg masse!!![;)])

Skjønner hva du mener!!![&:]
Vi får heldigvis opplevd litt av våren med barnvogn da!![:D][;)]

Oioi...lei og sliten allerede Pivi? hehe...du er ikke alene, jeg merker det begynner å bli tungt jeg og...men synes det letter veldig med at det er vår i møte, blir sånn ekstra glad... [:D]
Men den varmen....akk, bare jeg går et par meter så har jeg hetetokter, kjenner det begynner å bli tyngre å jobbe nå...de dagene jeg har fri er jo å såå god form i forhold..
Ikke lenge igjen? det sies at de to siste mnd går tregest av de alle, hehe....neiiida, skal ikke være pessimist jeg....[:D]

Hehehe, går sikkert ikke i rasende tempo nei.. Fikk satt på aircondition nå, så nå er alt mye bedre allerede! Holder meg litt i skyggen jeg[:D][:D][:D]

å jeg syns det er herlig jeg!! har vært ute i nestn 2timer å gått no med eine hunden og jeg kjenner jeg er våryr!!!hahah blir så godt humør av sol og blå himmel,livet er herlig[:)]

Føler meg jævlig jeg også! Svett og full av utflod!!!!!!!!!!!!!!!!ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSssssj! [:'(][:'(][:'(][:@][:@]  (sorry)

Oi !!! Lei allerede Pivi ? Jeg synes at det er så godt om dagen nå som våren begynner å komme [:D]
Mannen min fikk beskjed i dag om at han er sikret jobb , så nå kan vi endelig gjøre klart barnerommet og gjøre de siste innkjøpene !
Er litt våryr jeg til tross for bekkenløsning . Jeg tor at nå har endelig endorfinene tatt seg en tur innom meg [:)]

ORIGINAL: Catrine2

Føler meg jævlig jeg også! Svett og full av utflod!!!!!!!!!!!!!!!!ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSssssj! [:'(][:'(][:'(][:@][:@]  (sorry)

Samme her!!![:@][:@] dusjer minst en gang om dagen.. helst både morgen og kveld!!!

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Catrine2

Samme her!!![:@][:@] dusjer minst en gang om dagen.. helst både morgen og kveld!!!

Dusjer nesten hver morgen og kveld jeg. Mister helt sexlysten av meg selv...[:'(]

Åhh...-akkuratt som meg!!
Hadde sex idag ([;)]), men det var rett etter en dusj... da går det liksom greit...
Gleder meg til kroppen blir noenlunde normal igjen jeg, og vi får småen i armene i stedet for inni magen[;)][8D]

ORIGINAL: tinejento

Åhh...-akkuratt som meg!!
Hadde sex idag ([;)]), men det var rett etter en dusj... da går det liksom greit...
Gleder meg til kroppen blir noenlunde normal igjen jeg, og vi får småen i armene i stedet for inni magen[;)][8D]

Jeg og.. Og skal vi liksom ha sex, så er det den her først: " må bare ta en rask dusj først"... dritt assa! Nei, da er det bedre med en som ligger og pludrer i senga si ved siden av oss[:D]

Helt klart!!!![:D][:D]

helt enig med dere jenter.. føler meg ekkel og skitten og hvis det skal bli noe sengevals her så må jeg vaske meg eller dusje først som regel.. skikkelig tungvindt og sexen må jo nesten planlegges fra min side! gleder meg veldig til å bli normal igjen...

kan forstå hva du mener, men gud hvor deilig det er å slippe å dra på jenta mi dress og hals og tykke votter, og slippe selv å ha på varmedress som er alt for liten[;)] 

Back
Topp