Ok hvordan hadde dere tolket dette

Buffi

Forumet er livet
Jeg la en lapp i hylla til ei som som går i barnehagen med snuppa mi og spurte om hun hadde lyst å komme og besøke oss en lørdag/søndag og skrev mitt mobil nr på

Jeg vet at moren fant den på tirsdag men har ikke svart enda

Kanskje hun har glemt det? Ring henne?

Hadde ringt. [:)]

ORIGINAL: Miss. Juicy

Kanskje hun har glemt det? Ring henne?

har ikke sjangs til det for jeg har ikke hennes mobilnr. og vi er sjelden der samtidig...

ORIGINAL: Labambie

Hadde ringt. [:)]

jeg hadde tenkt at ånei. hun liker meg ikke, og jeg får bare la henne være..

men som andre sier.. ring henne :P

Kanskje hun venter med å ta kontakt før hun evt vet om en konkret dag det passer for henne, er ikke alle som skjønner at det er greit å gi et tegn om at man har fått lappen og syns det er en god idé. (Jeg er sånn[8D], kunne sikkert funnet på å ringe en lørdagsmorgen for å spørre om vi skulle finne på noe.)

hmz for vel heller bare smøre meg med tålmodighet og håpe på svar i fra henne da[:)] Så får jeg heller se om vi kan treffes tilfeldig i barnehagen heller[;)]

Kanskje hun er som meg - tenker at det hadde vært utrolig kjekt å møtes men har problem med å ringe....Selv har jeg litt telefonskrekk og det kan ta en dager før jeg klarer å "manne" meg opp til å ringe.....

Om jeg hadde fått en sånn lapp, så hadde jeg tenkt "Så utrolig koselig, hun må jeg ringe til!". Så hadde jeg lagt lappen i lommeboken og ikke kommet på den før det var så lenge siden at det ble for pinlig å ringe. Tyyyypisk meg!

ORIGINAL: RegniEsil

ORIGINAL: Elimor

Kanskje hun er som meg - tenker at det hadde vært utrolig kjekt å møtes men har problem med å ringe....Selv har jeg litt telefonskrekk og det kan ta en dager før jeg klarer å "manne" meg opp til å ringe.....

som eg skulle ha skreve det sjølv..

på "bra" dagar kan eg finna på ringa med ein gang, men på "dårlige" dagar så kan eg slita med å ringa til mor mi.. [&o]

Hun la ved MOBILnummeret, kan vel sende ei melding om en ikke tør ringe [;)]

ORIGINAL: slisabeth

Det er jo ikke sikkert alle svarer med en gang på slike henvendelser. Kanskje har hun det travelt denne uka, og da synes jeg ikke du skal mase noe mer. Hun har fått lappen, og tar kontakt hvis hun er interessert.

Jeg har da ikke mast jeg[8|] Kun lagt igjen en lapp thats it...Ikke mas det vel[8|]

ORIGINAL: buffi

Det er jo ikke sikkert alle svarer med en gang på slike henvendelser. Kanskje har hun det travelt denne uka, og da synes jeg ikke du skal mase noe mer. Hun har fått lappen, og tar kontakt hvis hun er interessert.

Jeg har da ikke mast jeg[8|] Kun lagt igjen en lapp thats it...Ikke mas det vel[8|]

Nei, jeg mente ikke at du har mast. Men nå er ballen på hennes banehalvdel, så nå er det opp til henne om hun tar kontakt eller ikke:)

er klar over det jeg også[:)]

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

hadde jeg fått en slik lapp,hadde jeg blitt glad[:D]
[:D]

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

hadde jeg fått en slik lapp,hadde jeg blitt glad[:D]

ORIGINAL: Kickie

Om jeg hadde fått en sånn lapp, så hadde jeg tenkt "Så utrolig koselig, hun må jeg ringe til!". Så hadde jeg lagt lappen i lommeboken og ikke kommet på den før det var så lenge siden at det ble for pinlig å ringe. Tyyyypisk meg!

Kanskje hun tenker å skrive deg en melding enten lørdag eller søndag når det passer henne liksom?

Back
Topp