Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RegniEsil
ORIGINAL: Elimor
Kanskje hun er som meg - tenker at det hadde vært utrolig kjekt å møtes men har problem med å ringe....Selv har jeg litt telefonskrekk og det kan ta en dager før jeg klarer å "manne" meg opp til å ringe.....
som eg skulle ha skreve det sjølv..
på "bra" dagar kan eg finna på ringa med ein gang, men på "dårlige" dagar så kan eg slita med å ringa til mor mi.. [&o]
ORIGINAL: slisabeth
Det er jo ikke sikkert alle svarer med en gang på slike henvendelser. Kanskje har hun det travelt denne uka, og da synes jeg ikke du skal mase noe mer. Hun har fått lappen, og tar kontakt hvis hun er interessert.
ORIGINAL: buffi
Det er jo ikke sikkert alle svarer med en gang på slike henvendelser. Kanskje har hun det travelt denne uka, og da synes jeg ikke du skal mase noe mer. Hun har fått lappen, og tar kontakt hvis hun er interessert.
Jeg har da ikke mast jeg[8|] Kun lagt igjen en lapp thats it...Ikke mas det vel[8|]
Nei, jeg mente ikke at du har mast. Men nå er ballen på hennes banehalvdel, så nå er det opp til henne om hun tar kontakt eller ikke:)