wishingstar
Forelsket i forumet
Dette hadde jeg ikke trodd!!! Men testen i morgest lyste GRAVID mot meg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Har vært helt sikkert de siste dagene på at det ikke har gått, for menstruasjonssmertene har vært sterke. I går var det nesten slik at jeg måtte ta paracet for det var så ubehagelig. Og ellers har symptomene vært helt lik som når man skal ha mensen.... Snopsyk, kviser, litt oppned i humøret...
Nei, dette trodde jeg ikke jeg skulle oppleve[:D][:D]
Dette har jeg ikke fortalt før, for syntes det ble litt teit... men idet det befrukta egget ble satt inn, sa overlegen: se, der var det et lite stjerneskudd.... Måtte smile litt for meg selv, siden wishingstar er nicket mitt[;)]
Da ringte jeg St.Olavs i dag. Sykesøstra ble glad og sa at slike telefoner likte de virkelig.... og det kan jeg tenke meg. Da blir det UL i slutten på uke 25. Grugleder meg.... håper alt står bra til med det lille embryoet[8|][:)]
Nei, dette trodde jeg ikke jeg skulle oppleve[:D][:D]
Dette har jeg ikke fortalt før, for syntes det ble litt teit... men idet det befrukta egget ble satt inn, sa overlegen: se, der var det et lite stjerneskudd.... Måtte smile litt for meg selv, siden wishingstar er nicket mitt[;)]
Da ringte jeg St.Olavs i dag. Sykesøstra ble glad og sa at slike telefoner likte de virkelig.... og det kan jeg tenke meg. Da blir det UL i slutten på uke 25. Grugleder meg.... håper alt står bra til med det lille embryoet[8|][:)]

Jeg prøver å ha beina litt planta på jorda... for alt mulig kan jo skje. Jeg er fortsatt veldig opblåst i magen , og det stikker endel. Men test nr to i ettermiddag var positiv den også[:D]