OJOJOJ...redigert

wishingstar

Forelsket i forumet
Dette hadde jeg ikke trodd!!! Men testen i morgest lyste GRAVID mot meg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Har vært helt sikkert de siste dagene på at det ikke har gått, for menstruasjonssmertene har vært sterke. I går var det nesten slik at jeg måtte ta paracet for det var så ubehagelig. Og ellers har symptomene vært helt lik som når man skal ha mensen.... Snopsyk, kviser, litt oppned i humøret...

Nei, dette trodde jeg ikke jeg skulle oppleve[:D][:D]

Dette har jeg ikke fortalt før, for syntes det ble litt teit... men idet det befrukta egget ble satt inn, sa overlegen: se, der var det et lite stjerneskudd.... Måtte smile litt for meg selv, siden wishingstar er nicket mitt[;)]

Da ringte jeg St.Olavs i dag. Sykesøstra ble glad og sa at slike telefoner likte de virkelig.... og det kan jeg tenke meg. Da blir det UL i slutten på uke 25. Grugleder meg.... håper alt står bra til med det lille embryoet[8|][:)]

Gratulerer så mye, hipp hurra for deg og spiren din eller skal jeg si det lille stjerneskuddet.
Morsomt det legen sa[:)]

så bra[:D] gratulerer så kjempe masse[:D]

Gratulere så masse med graviditeten! 

åååååååhhhhhh.........så kjempe gøy [:D][:D][:D] kos deg masse og håper vi er fler som følger i dine fotspor

ÅÅh, gratulerer så mye!! Var jo det jeg sa til deg i går!![:D][:D] Kos deg masse med den voksende magen, måtte spiren sitte godt fast! Skal ærlig innrømme at jeg er en smule misunnelig på deg nå ja...!

ORIGINAL: fano

åååååååhhhhhh.........så kjempe gøy [:D][:D][:D] kos deg masse og håper vi er fler som følger i dine fotspor

Gratulerer så masse med spiren[:D]
og kos deg fremover med magen[;)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Gratulerer så masse med spiren[:D]
og kos deg fremover med magen[;)]

åååå.... nå ble jeg kjempe glad.. var helt sikker på at det kom til å lyse positiv mot deg... [:D]
gratulerer med den positive testen!
klem

Gratulerer så masse med den lille spiren i magen din[:)][:)][:)]

Det er sånne ting man liker å lese på en dårlig da[:D]

GRATULERE MED STJERNESKUDDE I MAGEN DA[:D] SÅÅÅ MASSE LYKKE TIL FRAMOVER OG NYT VÆRT LILLE SEKUND SOM GRAVID[8D][:D] ENDELIG[;)]

Tusen takk jenter Jeg prøver å ha beina litt planta på jorda... for alt mulig kan jo skje. Jeg er fortsatt veldig opblåst i magen , og det stikker endel. Men test nr to i ettermiddag var positiv den også[:D] 

Men så er det så synd at så mange har testet negativt til nå!! Skulle jo være babyboom denne gangen[8|] Håper virkelig at det går bra for dere neste gang!!

ORIGINAL: Serene

gratulerer med positiv test wishingstar!!![:D]
bare vent det kommer fler positive tester nå fremover skal du se[;)]

Jeg håper det ja! Må jo ha selskap på februarforumet... Regner med at du dukker opp der om 14 dager[;)]

ORIGINAL: twinanne

Gratulerer så mye, hipp hurra for deg og spiren din eller skal jeg si det lille stjerneskuddet.
Morsomt det legen sa[:)]

ORIGINAL: Nesing

Så fantastisk moro! Gratulerer med spiren i magen! Håper du får et flott svangerskap og tiden fremover blir god på alle områder. [:)][:)]

ORIGINAL: TigerLilli

Gratulerer så mye!!! [:D]Masse lykke til videre[;)]
Det er så kjekt med sånne gla-meldinger når en har en elendig dag, får meg til åholde motet oppe!![:)]

Så bra at det er en gladmelding for deg også.... føler det nesten er litt dårlig gjort overfor resten her inne som sliter[8|]...at jeg skal være så heldig liksom... Men jeg håper at det gir håp til andre også[:)]

Ååååå, så kjeeeekt! Gratulera med positive test snuppa!! Krysser fingre og tær for at h*n blir værende der så lenge som h*n skal[:D][:D] Dette blir spennende!!! Når blir ul da? Om en 3 vekers tid? Hihi, gled deg, er deilig å godt å få sjå "klumpen" på skjermen, samt hjerte som slår

ORIGINAL: [miss]

Ååååå, så kjeeeekt! Gratulera med positive test snuppa!! Krysser fingre og tær for at h*n blir værende der så lenge som h*n skal[:D][:D] Dette blir spennende!!! Når blir ul da? Om en 3 vekers tid? Hihi, gled deg, er deilig å godt å få sjå "klumpen" på skjermen, samt hjerte som slår

Tusen takk. vet ennå ikke helt når UL blir, skal ringe dem i morgen. Etter insett sa de at man skulle inn etter 7 uker, men 7 uker er vel kanskje ikke fra innsett slik som jeg tenkte?? ?? ikke helt inne på slikt jeg!

Back
Topp