Ojoj!

Ja føler tiden fyker forbi nå. Føler det bare er få uker siden jeg fant ut at jeg var gravid. Håper resten går så fort også! [:D]

Oj... Jeg føler og at det går fort nå!! [:D] Herlig!! 

synes tiden snegler seg avgård emot uke 12 jeg...

ORIGINAL: storelillemeg84

ORIGINAL: Sjokkis

super enig!!

var egentlig ironi da[:)]
30 uker virker jo såååå lenge!! la bare merke til at tickeren min var under 30 idag.
syns tiden har gått sent selv jeg, men sånn er det vel når man ligger over doskåla hele dagen...

håper virkelig det gir seg etter uke 14!!! helst imorgen!

sånn sett hører jeg jo egentlig til i des. foreløpig termin er 31.des. men gikk 9dager over med snuppen sist, og ble også satt tilbake nesten en uke fra første ul til siste ul...

men uansett så er det godt å være en av de første, sist holdt jeg til i april, fødte nest sist! dagene ble laaaange gitt!

ORIGINAL: Sjokkis

hehe...må si meg enig der jeg og...har ingen kraftige symptomer så "føler" meg ikke så gravid[>:] Derfor føles det nok som tiden snegler seg avsted, men det går nok sikkert "raskere" når jeg har vært til legen og på UL[:)]

ORIGINAL: S.Reve

Forstår deg godt!
Jeg gikk 12 dager over sist gang,hadde termin 7 februar,og skulle få baby tidlig i februar,men prinsessa kom 19 februar,så jeg tenker at så lenge jeg kommer meg til januar,så er alt godt,har lyst på tidlige på året barn,og ikke desember,selv om alt er kjekt uansett [:)]

vet ikke helt hva jeg håper på. på en måte så er det jo mer morro å være født tidlig på året enn sent, men samtidig så er det 11 2009 unger i bygda her (bor ikke mer enn 500stk her), og regner ikke med neste år blir så stort, så sånn sett hadde det jo vært morro for babyen med mange klassekamerater.

men men, uansett alt er kjekt som du og sier[:)]
slipper vel julevasken i år da[8D]

Back
Topp