ojoj...

*Chill*

Forumet er livet
Ojsann...er visst litt stress å være "alenemor" likevell...har ikke vekt selv, så gikk på svigermor si idag, og jaggu har kiloene rast bort gitt... 2kg igjen til "normalen" bare! hehehe....klager ikke på det da![:D]  håper det stopper her da, syns det er så gøy endelig ha litt rumpestump å vrikke på![:D]

Heldig du er da!!![:D]
Jeg har nok greid å gå opp 2kg igjen jeg...[8|] Skulle helst ned 2kg -så nå blir det brått 4 kg å ta av!
Uff,brus og noe godt innimellom er tydeligvis FY...
Men er glad på dine vegne,noen tips å dele!?[8D]

Heldig du er da!!!
Jeg har nok greid å gå opp 2kg igjen jeg... Skulle helst ned 2kg -så nå blir det brått 4 kg å ta av!
Uff,brus og noe godt innimellom er tydeligvis FY...
Men er glad på dine vegne,noen tips å dele!?

Ja det jo en gøy overraskelse det, men har ikke gjort noe spesielt for det da... men har blitt mye mas i det siste da. jonas har jo skreket MYE, men begynner å roe seg litt heldigvis. Blir liksom litt pes med de måltidene når du skal bysse på ene hånden og lage mat med andre..[8|] så tips: send mannen på ferie i et par uker.. hehehe...

så tips: send mannen på ferie i et par uker.. hehehe...

Uff,det hørtes slitsomt ut...[8|]
Tror nok jeg heller får stå på og jobbe med motivasjonen da![;)]

Snart må vi få henta vekta vår i Bergen.. [8|]
2 uker etter fødselen var jeg 5kg lettere enn jeg var FØR jeg ble gravid..
(og da altså MED klær på også - 2uker etter fødselen altså)

Håper ikke jeg har lagt på meg så altfor mye de siste 5 ukene, da[8|] tror ikke det..
Dobbelthaka er iallefall borte, sa mamma - og mannen min synes også at jeg er blitt slankere enn før[:D]

Oj...det er jo en del det! er gøy når det går så lett da![:D] bare vent, om et par mnd nå så er vi DE hottisene...hehehe

En uke etter jeg fikk henne var jeg 4 kilo mindre en før jeg var gravid.
Men har godt opp 3 kilo igjen så nå er den 57. Spiser og spiser på sjokkolade [&o]

Men har godt opp 3 kilo igjen så nå er den 57. Spiser og spiser på sjokkolade

hehe...vet hvordan ddet er med den sjokoladen.. spiste en hel 500g hver dag før jeg ble gravid!!! ... mistet helt lysten på sjokolade i sv.skapet og den har ikke kommet tilbake enda(heldigvis).
men 57kg er jo ikke mye da Linni! jeg er 165cm og har ligget på 55kg i mange år, men så begynte jeg å trene og da gikk jeg opp til 59kg..hehehe, fikk muskler da!

ORIGINAL: Chill24

Oj...det er jo en del det! er gøy når det går så lett da![:D] bare vent, om et par mnd nå så er vi DE hottisene...hehehe

Hehe.. har mye å ta av jeg, da.. må vel noen svangerskap av denne typen til..[8|]
Skal jeg gå ned 5kg for hvert barn må jeg vel ha.. reknerekne... 5 unger til  før jeg nermer meg den vekta du og Linni ligger på. [8|]

Nei - må nok mere til, her, ja!

Men fikk iallefall kjøpt meg bukse i går - i samme størrelse som jeg hadde før jeg ble gravid[:D]

Back
Topp