ojoj!

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
Hihi, fungerte visst bare til et punkt det jeg har gjordt med å ta unna puppen når han bet.

Nå bet han meg tilblods gitt.. Tok det som et tegn på at han ikke var interessert i mer puppings jeg.. 

Svir iallefall [:D]

Når dem biter så er det veldig vondt og verre er det når dem biter hardt og drar....auuu....

Fikk tips om å lukke nese, da slipper de. Så når snuppa prøvde å bite, klemte jeg hardt nesen hennes. Hun ble fornærmet og lagde den lange leppa...men...biting SKAL IKKE AKSEPTERES!

AUUUUUU...gleder meg IKKE til snuppa holder på å få tenner og når ho har fått de.. Masse od bedring til puppeluppen [;)]

Jeg fikk spagettipupp ja, han bet og dro.. men tror ikke han bet max.. syntes ikke det ble såå vondt. Pakket inn puppen med en gang, ble litt paff, så jeg glemte å si nei. Kommer ikke til å "lukke nesen" eller noe sånt. et nei, og den reaksjonen at jeg tar bort puppen får holde... foreløbig

Kjenner følelsen. Christine bet meg forrige tirsdag. Fikk sår. Først i dag så har det vært greit å amme på den puppen, tidligere har det vært sinsykt vondt

oj, kjenner jeg er litt spent på amminga.. men som sagt tror jeg ikke han bet så hardt.. ble bare et bittelite sår. Finner nok it det når jeg skal amme igjen senere ikveld..

AU!![&:]
Det hørtes ikke godt ut!

Her har hun bitt meg 4 ganger...[>:]
Det er vondt og hun har ikke fått mer enn to tenner
som ikke er kommet skikkelig opp enda[8D]
Tror ikke hun gjør det med vilje da...

ok, det vat ubehagelig å amme på den puppen..[:-]
ble lit småkvalm der jeg lå.. men det går seg til da

Back
Topp