Ojjjj

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Tok på meg en bh som var for stor sist uke, men nå passer den akkurat..:p Og jeg som var så nervøs siden jeg ikke er kvalm lenger, men da er det iallfall andre tegn på et svangerskap;)

Hehe, det er jo et godt tegn :)
Her gjør det så utrolig vondt å ta av bh'en om kvelden! Jeg må holde dem litt og slippe dem forsiktig... Au au :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Beste er sportsbh:D jeg har gått opp over en størrelse og de begynner å bli veldi store.. Samme skjedde i forrige svangerskap:P fikk melk i uke 7 tror jeg. Var veldig tidlig ihvertfall! Har fått råmelk nå.. 5 uker på vei :o

Tok på meg en bh som var for stor sist uke, men nå passer den akkurat..:p Og jeg som var så nervøs siden jeg ikke er kvalm lenger, men da er det iallfall andre tegn på et svangerskap;)

Håper jeg slipper å bytte ut BHene mine igjen, måtte det etter forrige amme periode. HATER å kjøpe BHer..

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Beste er sportsbh:D jeg har gått opp over en størrelse og de begynner å bli veldi store.. Samme skjedde i forrige svangerskap:P fikk melk i uke 7 tror jeg. Var veldig tidlig ihvertfall! Har fått råmelk nå.. 5 uker på vei :o

Oi såpass det var tidlig. Hvor gammel er forrige unge?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

hehe ... så greit da ;)

Back
Topp