Ojda!!

ORIGINAL: Evita1987

Ja viss det stemmer, kommer jeg til å føde lenge før terminen

Da er vi to!

Å jeg som trodde jeg var alene[:D]

Samme trodde jeg[:D]

ORIGINAL: lekki

hæ? trodde det liksom skulle hjelpe på å sette fødsel i gang jeg,faktisk det at sæden sku modne livmorhalsen,at man helst sku ligge i ro med sæd inni seg etter et samleie...hærligheten di derre forskerene klarer ikke bestemme seg[:'(]

Var det jeg trodde også! Derfor ble jeg ganske overrasket når jeg fant denne artikkelen![8|]

Hmmmm stadig vekk modstridende teorier......
Men det er jo rart da at de som har vært lagt inn for for tidlige veer ikke får ha sex! Det må jo være en grunn til at de sier det ???[:-]

Evita1987

Hehe... samma her.. [:)]

jeg har både lest og hørt helt motsatt jeg... de klarer nok ikke helt bestemme seg gitt [:D]

En amerikansk studie med 93 deltakere vet jeg ikke om jeg vil feste all verdens lit til...
Så jeg holder meg til det jeg har hørt før, at sex ikke kan gjøre annet en godt [:D] (dersom man ikke har fått beskjed om annet fra fagfolk da)

ORIGINAL: Mirage

Da er vi flere i den klubben [:D]

Ja, jeg er også med på den! [;)]

ORIGINAL: kalista

Henger meg på her. Skulle ha født for 1 mnd siden jeg da. Stakka sambo. Han er helt fustret. Den som venter på noe godt, venter ikke forjeves[:)]

Hi hi hi hi er det bare meg som kommer til å gå over tiden da?!?!?!?!?!?! [;)][;)][;)][:D][:D]

jeg også.... [;)]

haha   kommer ti¨l å være gravid for alltid jeg da. har sex ca 3 ganger hver dag[8D]

akkuratt der er jeg ganske heldig ja. [:D]enda det er litt kronglete med stor mage.[8D] hvordan vondt får du ?? høres ikke bra ut.... i[8|]

uff så kjedelig[:'(]  dere får ta det igjen  etterhvert:) 

sendte link til gubben , han mente det ikke stemmte. og hvis det stemmte kunne vi ha sex i en uke til ?? hvorfor en uke. mannfolk skjønner ingenting[:-][:-][:-]

ORIGINAL: Mariannek

jeg også.... [;)]

Må nok hive meg på her jeg også [:D]

ORIGINAL: merjo80

haha   kommer ti¨l å være gravid for alltid jeg da. har sex ca 3 ganger hver dag[8D]

3 ganger daglig?? Det hadde jeg aldri orka..

er ikke snakk om noe langvarige greier... er vel en av de som har fått mer lyst jeg etter jeg ble gravid... verden er merkelig[:-][:-][:-]

Back
Topp