Gratulerer så mye
gøy med tvillinger
blir spennene å se om de er en eller toeggede da [emoji1405][emoji1405]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fikk bestilt meg en tidlig UL, siden jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei. Og fant da ut at jeg var 9 uker på vei, og at mistanke om termin i juli stemte ganske braveldig gledelig var det også at jeg fikk se hjertebank inni der [emoji173]
skvatt litt da gynekologen plutselig sa OJ! Det er jo ikke alltid et bra tegn. Men denne gangen var det rett og slett fordi det dukka opp en baby til
[emoji173] så ikke bare et bankende hjerte, men to! Og plutselig er vi på vei til å doble antall barn. Veldig spennende, litt skummelt, og innmari kult
![]()
![]()
Oi, så spennende [emoji4] Gratulerer så masse med 2 [emoji173]Fikk bestilt meg en tidlig UL, siden jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei. Og fant da ut at jeg var 9 uker på vei, og at mistanke om termin i juli stemte ganske braveldig gledelig var det også at jeg fikk se hjertebank inni der [emoji173]
skvatt litt da gynekologen plutselig sa OJ! Det er jo ikke alltid et bra tegn. Men denne gangen var det rett og slett fordi det dukka opp en baby til
[emoji173] så ikke bare et bankende hjerte, men to! Og plutselig er vi på vei til å doble antall barn. Veldig spennende, litt skummelt, og innmari kult
![]()
![]()
Fikk bestilt meg en tidlig UL, siden jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei. Og fant da ut at jeg var 9 uker på vei, og at mistanke om termin i juli stemte ganske braveldig gledelig var det også at jeg fikk se hjertebank inni der [emoji173]
![]()
![]()
ikke for at ikke det er kjekt for dere altså, men det er altså min største skrekk! Er så spent på ul. Vi har to fra før og var veldig frem og tilbake på om jeg ville ha tre så om det plutselig blir fire kjenner jeg jeg blir litt svett!
Veldig spennende og gratulerer med to på vei [emoji173][emoji173]Fikk bestilt meg en tidlig UL, siden jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei. Og fant da ut at jeg var 9 uker på vei, og at mistanke om termin i juli stemte ganske braveldig gledelig var det også at jeg fikk se hjertebank inni der [emoji173]
![]()
![]()
Hadde ikke noen konkret mistanke, men vi hadde tulla en del med at det hadde vært veldig gøySå utrolig gøy :-D Gratulerer!!!! <3 hadde dere mistanke om det på forhånd? har dere det i familien?
Tror jeg hadde blitt sjokkert og litt skremt med den beskjeden. Selv om det egentlig bare er kjempe koselig![]()
Litt småsvett her og, men mest glad
Gratulerer så masseikke for at ikke det er kjekt for dere altså, men det er altså min største skrekk! Er så spent på ul. Vi har to fra før og var veldig frem og tilbake på om jeg ville ha tre så om det plutselig blir fire kjenner jeg jeg blir litt svett!
![]()