Oj....!

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Bare denne mnd og en mnd til så er vi i mnd VÅR og bebisene begynner å klekke ut, kanskje noen også i neste mnd alt!!  

Gikk plutselig opp for meg at vi faktisk er kommet ganske langt på vei plutselig

Ikke lenge igjen nå :D 9 Uker og 2 Dager står det på kalenderen min :D

Ja, helt vildt og tenke på at vi snart er i målEr 30 uker i morgen, så 10 uker igjen til termin, og kanskje 8 igjen hvis jeg får innvilget KSHar gått så utrolig fort denne gangen!

Går altfor fort, 10 uker til termin i dag og føler meg ikke klar til at nr to kommer. Men forandrer seg sikkert nå den lille prinsessa er født.

Helt villt!

Dene gangen har det gått så utrolig fort.. Sist hadde jeg sikkert vasket klærene og kjøpt både bleier og oljer til jenta - nå har vi ikke rommet klart engang :p Tiden har løpt fra meg.. *panikk*!

Vi runder 32 uker i morgen!! :) De siste 10 har gått kjempe fort! Bestevennnnen min fikk baby forrige uke, og da kjente jeg at jeg var klar til å få vår lille engel også. Kan nesten ikke vente - snart er det vår tur, jenter :)
Skal på sykehuset i dag, se om morkaken har flyttet seg eller om den fremdeles ligger langt nede. Blir spennende, for det avgjør jo om det blir fødsel eller KS. Vi krysser fingrene :)

Nænnæn skrev:
Vi runder 32 uker i morgen!! :) De siste 10 har gått kjempe fort! Bestevennnnen min fikk baby forrige uke, og da kjente jeg at jeg var klar til å få vår lille engel også. Kan nesten ikke vente - snart er det vår tur, jenter :)
Skal på sykehuset i dag, se om morkaken har flyttet seg eller om den fremdeles ligger langt nede. Blir spennende, for det avgjør jo om det blir fødsel eller KS. Vi krysser fingrene :)

Hvordan gikk det på sykehuset?

Morkaken er på vei opp - det blir fødsel :)
SÅ stas å se vesla igjen, men fryktelig dårlige bilder da hun har blitt så stor :)
De regner med at hun veier 1700 gr, og ble estimert til 34-3500 ved fødsel. Ellers var alt helt perfekt!! Nå gleder vi oss :)

Back
Topp