Oj

Tamma

Flørter med forumet
Her var det lite aktivitet ja. Lite vits i å være her inne da ja.
Jaja. Er på aleneforumet, så da kan jeg like godt titte innom her i blant.

Veldig lite som skjer her ja, liiiitt mer liv på det andre forumet da. Er du ikke der?

jaa her er det lite som skjer, husker jeg ble med på ett annet forum for eeeevig lenge siden men husker ikke engang hva det het..
Husker ikke om du Tamma ble med over der?

Håper alt går bra med alle de andre julibarna:)

Heisann hoppsann...

Titter fortsatt innom jeg, og jeg er inne på det andre forumet også, men det er ikke mye som skjer der heller om dagen. Det fleste av oss er nok ikke mye "forums-jenter" lengre.

Her suser jo dagene av gårde. Guttene mine hadde første dag i barnehagen etter ferien i dag og det var til stor glede. Håper de blir like glade når skoleferien er slutt om noen år også. hehe

Er innom her og ser stort sett hver dag :)

ORIGINAL: Mikke

Heisann hoppsann...

Titter fortsatt innom jeg, og jeg er inne på det andre forumet også, men det er ikke mye som skjer der heller om dagen. Det fleste av oss er nok ikke mye "forums-jenter" lengre.

Her suser jo dagene av gårde. Guttene mine hadde første dag i barnehagen etter ferien i dag og det var til stor glede. Håper de blir like glade når skoleferien er slutt om noen år også. hehe

Titter innom her en liten tur.. Vil men får ikke til å komme inn lenger siden jeg ikke husker passord på dt "andre" forumet. Savner å være både her å der [:)]

ORIGINAL: Meeelina

ORIGINAL: Mikke

Heisann hoppsann...

Spør Shannon om hun kan fikse noe..

Titter innom her en liten tur.. Vil men får ikke til å komme inn lenger siden jeg ikke husker passord på dt "andre" forumet. Savner å være både her å der [:)]

Hør med Shannon om hun klarer å fikse det..

jeg titter innom jeg vet du:) det er etter at den andre forumet dukka opp alle forsvant, jeg liker meg bedre her, men alle er borte[X(]

kunne ønske vi var mer her enn det andre.
Det andre skulle bare vert privat samtale forum[:)]

Hvordan går det med dere da?
Lenge siden sist

ORIGINAL: MarcusMamma

kunne ønske vi var mer her enn det andre.
Det andre skulle bare vert privat samtale forum[:)]

enig[:)]

Back
Topp