oj... stor mage?

Surita

Elsker forumet
Jeg har tatt nytt bilde av magen min... den er litt større enn på det lille bildet jeg tok da jeg var 6 uker på vei. [8D]

Sorry at bildet ble så stort...

Hmm... tvillinger eller? Hehe... synes jeg har fått så stor mage alt for tidlig til å være førstegangs altså!! [8D]

så vakker du er :)

Vet at folk ofte er raske til å si "tvillingmage??" hvis du viser tidlig, men det kan være noe så enkelt som svak sammensveising av musklene foran, så det "faller ut" fortere, eller mye luft ;) Eller gener, ja det behøver absolutt ikke være 2.

Det kan jo være 3! hehe

å jeg vil og ha mage! min er flat som en pannekake forsatt den.. 

Så gøy :) kanske det er flere dær ? ;)
Jeg er bare 7 uker på vei, å jeg er veeeldig oppblåst,
å jeg får en bitteliten gravid mage viss jeg ha spist mye [:)]

Jeg har heldigvis fått bestilt meg time til privat ul til neste uke. Hehe... jeg greier ikke helt å slå meg til ro når jeg vet at jeg har tvillinger i familien også. [8D]
Hadde en ganske urovekkende samtale med min farmor som kunne fortelle om tvillingpar her og der både på farmor OG farfar sin side. [&:] Og da av den arvelige sorten... Og jeg har jo genene fra den siden av familien også... så hvem vet om det slår til. [8D] Jeg håper i grunn det er bare en... jeg skal alltids klare det om det er to stykk, men det er ikke ønskedrømmen kan man si. Hehe...

Gruer meg litt til den ul'en også... er så redd for hva de skal finne ut... om det er noe galt eller om det er flere.... [8|] Heh... forstå det den som kan... Men jeg må bare vite også... så da er det beste bare å hoppe i det tror jeg.

Jeg ble litt beroliget av ei venninne som viste meg bilde av sin svære mage. Den var virkelig diger!! Helt utrolig at den lille jenta greide å bære hele den svære magen. Det er imponerende altså! [:D] Men der kom det bare ut en liten og søt pjokk... Så magen har ikke noe å si for størrelse eller antall unger der inne. Heldigvis... Hehe [:)]

magen min og var ganske stor og "tydelig" gravid rundt til rundt uke 9 el så. nå har den blitt mindre definert og ikke så oppblåst lenger...

Størrelsen på magen har ingenting å si i det hele tatt. Ved begge mine svangerskap har jeg lagt på meg 15 kg. Og jeg så nesten høygravid ut når jeg var 4 mnd på vei for så å stå stille til jeg var 7 mnd før jeg voks enda mer. 'og her var det bare 1 hver gang.

finn mage du har sviger søs[:D] tenkt at mi går gravid samtidig å bare en mnd melom terminene

Back
Topp