Oj.. så synd da.. *link*

Gollemor skrev:

Sannheten skrev:

rufzetufza skrev:

Sannheten skrev:
Håper hun ikke klarer seg. Da er man kanskje et skritt nærmere en slutt på denne bestialske "sporten".

Så du ønsker et annet menneske død fordi du ikke støtter det hun holder på med? Javel...

Ja, det er korrekt oppsummert. 

Og da plasserer jeg deg i samme kategori som matadoren-
Uten respekt for andre levende vesen.

Det er en vesentlig forskjell her. Matadoren gjør slik ondskap av fri vilje som lek. Oksen bli presset til dette å prøver å redde livet sitt. For min del kan hun også gjerne bare dø og rotne en viss plass. Trengs ikke slik ondskap på jord. Tenk å lage lek og show av å pine og drepe dyr. Nei, alle som driver på med sånt kan bare forgå for min og dyrenes del.

Gollemor skrev:

Sannheten skrev:

rufzetufza skrev:

Sannheten skrev:
Håper hun ikke klarer seg. Da er man kanskje et skritt nærmere en slutt på denne bestialske "sporten".

Så du ønsker et annet menneske død fordi du ikke støtter det hun holder på med? Javel...

Ja, det er korrekt oppsummert. 

Og da plasserer jeg deg i samme kategori som matadoren-
Uten respekt for andre levende vesen.

Det er en vesentlig forskjell her. Matadoren gjør slik ondskap av fri vilje som lek. Oksen bli presset til dette å prøver å redde livet sitt. For min del kan hun også gjerne bare dø og rotne en viss plass. Trengs ikke slik ondskap på jord. Tenk å lage lek og show av å pine og drepe dyr. Nei, alle som driver på med sånt kan bare forgå for min og dyrenes del.

*Prinsessa skrev:
Håper hun har det vondt.
Gosser meg når folk blir spidda sånn.Dyreplageri som bare rakkern dette:(
Oksen bøter vel alltid med livet etterpå. Nei, en skal ikke leke med maten!

Sign

*Prinsessa skrev:
Håper hun har det vondt.

Sign

*Prinsessa skrev:
Håper hun har det vondt.

Sign

*Prinsessa skrev:
Håper hun har det vondt.

Sign

AH..det var jeg IKKE klar over. Ja det er en gruuuuusom sport.

Fridasinmamma skrev:

sas skrev:
Denne type sport BØR avsluttes umiddelbart, men å ønske denne kvinnen død er for drøyt synes jeg.

Og like drøyt er det å avlive oksen som bare forsvarte seg. Hallo..de klarte å oppnå det de ville. gjøre oksen sint..og hele poenget er å prøve å ikke bli spiddet av oksen.også når man da blir spiddet må oksen bøte med livet?? HVOR ER LOGIKKEN DER??

Oksen må bøte med livet uansett ofte.. det er hele gamet.. men ikke alltid de må bøte med livet på arenaen.. GRUSOM SPORT!!

Og gudskjelov er det ulovlig enkelte steder nå! Ble nettopp i dag vedtatt at det er ulovlig i Spania et sted..

Back
Topp