oj oj oj.......

Misery82

Glad i forumet
i går var jeg på kontroll hos fastlegen....
   som mange av dere vet så skal jeg antagelig ta keiser snitt....
i går sa legen min at han mente bestemt at det ble keisersnitt og jeg skal på samtale med legene på sykehuset om 2 uker....

å så.....  jeg er har termin 26 april,.,...  det er litt liten tid til siden vi FREMDELES ikke er ferdig med badet i huset...(pappa og sambo jobber seff med det nesten hver dag)

i går, ja da sier altså min utrolige fastlege at han regnet med at keisersnitt vil bli 15 april....  å himmel... vi har skikkelig dårlig tid....

seriøst... jeg skal bli mamma om 5 uker.......!!![:D][:D][:D]

(litt rotete dette)

jeg er glad/frustrert/stresset.... akkurat nå... mest stresset....

Åh, så spennede![:D] Skjønner skikkelig godt at du er stresset, jeg har tremin den 13.april og har også begynt å kjenne presset på å ha alt ting klart.[:D] Tror jeg kommer til å gå over da, men man vet jo aldri![;)][:D]

Planlagte keisersnitt er vel stort sett alltid et par-tre uker før termin. Men du kan trøste deg med at det helt sikkert går bra, uansett om badet er ferdig eller ikke [:)] Slike ting løser seg alltid, kanskje dere bare må være på besøk hos noen ei lita stund, eller få enda flere til å komme å hjelpe til med å ferdigstille badet! Lykke til

ikke mye moro med denne stressingen nå nei....
mangler en del små ting til baby + at vi ikke har flytta inn i huset... ser ikke ut der pga all oppussingen.....  jeg håper virkelig de rekker å bli ferdig i løpet av 2 uker... da har jeg litt over 2 uker til å få resten i stand... men himmel...  nå er det IKKE lenge igjen!!!   ååååå  skal bli så koselig [:D]

Du får satse på at de får brukt påskeferien godt, da er det jo stort sett fri fra annen jobb (spørs jo hva en jobber med da).
Prøv å ikke stresse, alt går som regel bra [:)] Ta en ting om gangen!

jeg er "heldigvis"  sykemeldt... sambo har fri i påsken og det har min pappa og... så ja vi satser på å få gjort alt klart da!  blei ganske så stressa i går da legen min slapp datoen.... men den er ikke endelig bestemt... men det blir et sted mellom 15-20 april.... [:D]  uansett glad da!  får jo vår lille bebis... [:D]

Så spennende da, Misery82!!!! [:D]
Lykke til med badet (det ordner seg nok), og til deg / dere. Hold oss oppdatert om utviklinen !!!!

ja selvfølgelig skal jeg holde dere oppdatert [:D][:D]

ja alt ordner seg... men veldig stressende her og i huset for tiden..
ler litt av det og jeg da... begynner alltid å le når det er stressende situasjoner... hehe

Så spennende[:D][:D][:D] Tipper tiden framover går fort for deg når du har så mye å gjøre! Og Så heldig du er som "nesten" vet akkurat når babyen kommer[:)]

Godt å vite akkurat hvilken dag ting skal skje. Jeg skal muligens ha KS jeg også hvis han ikke snart tar til fornuften og snur seg. Får vite neste uke, lege fredag og da blir jeg henvist til føden hvis han ikke har snudd seg med hode ned. 7-10 dager før termin ca skulle dem ta KS da! Ble plutselig veldig nærme det når jeg har termin 12 april!! [:D]

Oi så spennende[;)]

Back
Topp