Oj, matbit oppi nesen...

helen79

Forumet er livet
Jamie fikk pære nå, plutselig så hyler han, tydeligvis fått en liten pærebit oppi nesen, hva i svarte skal vi gjøre? Bare vente, til han nyser, eller noe annet? Vi prøvde å kile han på nesen, men det gikk ikke[&:]

Takker for det, han har ikke dyttet det inn selv da, sikkert snufset det inni nesen. Prøve pepper.

(Kanskje støvsuger[&:][8D][;)][8|]neida, barekødda[&:])

ta en liten fyrstikkbit eller en qtips i den andre neseboret og vri rundt til han nyser:)

Eller enkelt og greit, øv på å puste ut av nesen sammen med han. Be han puste inn, lukke munnen hans og det andre neseboret og be han puste ut.... Fungerte flott på storesøster her, og etter det lærte hun å snyte seg[:)]

tipset jeg fikk på legevakta da tobias hadde stappet en våt pappbit i nesa, var å bruke en pinsett med lite hode for å dra den forsiktig ut..
hvis jeg ikke fikk den ut selv skulle jeg komme ned på legevakta og så skulle de ta den ut..

ORIGINAL: Gussi

Eller enkelt og greit, øv på å puste ut av nesen sammen med han. Be han puste inn, lukke munnen hans og det andre neseboret og be han puste ut.... Fungerte flott på storesøster her, og etter det lærte hun å snyte seg[:)]

det er lurt, det gjør jeg med theodor om han har noen buser jeg ikke får ut.. di skjønner det fort[:)]

Det virker som det ikke plager han, han har ikke fått det ut enda, men har jo snufset det inn når han spiste. Kanskje hive noen pepperkorn i nesen på han[&:]

Back
Topp