Oj, leste et horoskop!

Merri24

Gift med forumet
Kjøpte Hjemmet i dag, og etter en stund kom jeg til horoskopet. Da blei jeg litt overraska! Er skytte, og der stod det:

Torsdagens fullmåne signaliserer slutten på en periode med forberedelser, og nå er noe rede til å settes ut i livet. Kanskje vil det faktisk komme et barn til verden!

Jepp, jepp, disse horoskopene pleier jo bestandig å stemme (sier vi), så da er det jo bare å vente og se:)

Hehe, kan jo hende det stemmer! [:D]
Hvilket stjernetegn er du da?

ORIGINAL: Lindus82

Hehe, kan jo hende det stemmer! [:D]
Hvilket stjernetegn er du da?

Skytten:) Så alle skytter her inne - be ready!!!

hehe, så konkret og herlig da! Tvi tvi![:D]

Haha googlet horoskop for å se om jeg fant noe gøy.. her er første jeg fant

Horoskop april 2010
Steinbukken

Familie, hjem, slekt og røtter er månedens temaer. Foreldrerollen, yrkesliv og privatliv opptar deg. I slutten av måneden slipper du deg løs og leker. Flørt, forelskelse og glede blir en del av livet ditt. Kreativiteten øker og barn inspirerer deg.

Du fester, flørter og ler. Kreativiteten blomstrer og møter blir vellykket. 18.4-11.5 går forelskelse, lek og barnlige aktiviteter i motsatt retning. Kreativiteten svikter.

Frem til 24.4 blomstrer kreativiteten. Du er forelsket og i den syvende himmel. Du flørter, fester og ler. Et møte blir vellykket. Resten av måneden står en forfremmelse i fokus. Du utfører jobben din med glans og kolleger støtter deg. En av dem er tiltrukket av deg.

Du er fremdeles full av sexappeal og libidoen er på topp. Du hopper til køys med det ene mannebenet etter det andre, og lever herrens glade dager. Bli ikke overrasket om det ender med utroskap.
Månedens tips: Snu tankerekken.
14.4 Nymåne: Familien gir deg en ny sjanse. Bruk den. Forny hjemmet ditt.
28.4 Fullmåne: Et vennskap ender, men du finner erstatninger.

Her var det ikke mye jeg kjente meg igjen i altså

ORIGINAL: Merri24

Kjøpte Hjemmet i dag, og etter en stund kom jeg til horoskopet. Da blei jeg litt overraska! Er skytte, og der stod det:

Torsdagens fullmåne signaliserer slutten på en periode med forberedelser, og nå er noe rede til å settes ut i livet. Kanskje vil det faktisk komme et barn til verden!

Jepp, jepp, disse horoskopene pleier jo bestandig å stemme (sier vi), så da er det jo bare å vente og se:)

hehe.. får se da[:D]
Jeg er ikke skytte,men min samboer er det. Hadde vært spennede om det stemte for noen her inne da[8D]

Tips til bra horoskopsider? Er vannmann..

jeg er å skytten[:D]da er det bare vente se da[;)]

He he, mamma kom med det horoskopet til meg....
Men jeg håper nå han venter litt til med å komme. Har nå enda 18 dager til termin...

ORIGINAL: jejagal

hehe, så kult da [:D] får håpe d stemmer for deg da

ORIGINAL: Merri24

æ e sytte også......trodde jeg skulle le ..for i sommer så sto det at noe nytt er på gang,enten jobb baby penger
slo ann med baby så leste jeg nå,men ingen baye kom i natt ennda da.men fullmånen er til torsdag natt da

Back
Topp