Oj for en mage!

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Hehe:) Andre som begynner å få den kommentaren så " tidli" ? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke enda. Men vedder på det kommer. var diger med nr. 1.
Da fikk jeg kommentar av ei butikkdame, da jeg sa jeg hadde 2 mnd igjen: " stakkers deg"...

Ikke enda men det er heilt greit:) men den viser:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Føler magen min buler.. Å det er helt greit for meg , men når folk blir overasket over at den er så stor så blir jeg litt " bekymret" ;) Men man er jo alle forskjellige :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, alle sier "oi, for en mage!" "Er du sikker på at det ikke er to?" "Hva blir det?" (De tror jeg er mye lengre på vei). Litt slitsomt med magekommentarene allerede.. Men er vel bare å vende seg til det!

Jeg har fått en trillrund gravidmage, den "poppa" ut for halvannen uke siden, helt merkelig.. Jeg er 13 uker og dette er første :) Får kommentarer som "du kommer til å bli enorm", men er ikke så bekymret.. Det bremser nok litt i 2 trimester :p Det jeg syntes er litt på trynet er at magen min plutselig har blitt alle manns eie.. Fremmede mennesker som stryker, tar og holder på magen.. Fingra av fatet! :mad:

Jeg syns magen har vokst mye nå, fikk jo så sent mage i forrige gang.. Men er vist bare jeg som ser magen.. Blir vel som sist her at alle kommer til å kommentere hvor liten mage jeg har:p

Her poppa magen ut plutselig denne uken. er 15 uker på vei, men førstegangs så hadde regnet med at den ikke kom enda. Har hitill kun fått positive kommentarer fra de som kjenner meg godt, men ser at enkelte på jobb stirrer på magen ja:p

12 uker på vei - navelen har allerede poppet ut og jeg sliter med å knyte skolissene!!! STOR! Ohjoy ... Haha!!!!

Jeg har fått en trillrund gravidmage, den "poppa" ut for halvannen uke siden, helt merkelig.. Jeg er 13 uker og dette er første :) Får kommentarer som "du kommer til å bli enorm", men er ikke så bekymret.. Det bremser nok litt i 2 trimester :p Det jeg syntes er litt på trynet er at magen min plutselig har blitt alle manns eie.. Fremmede mennesker som stryker, tar og holder på magen.. Fingra av fatet! :mad:
Du får bestille deg tshirt hvor det står hands off eller noe sånn :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Føler jeg har fått mage, noe kjærest er enig i, men kan være at jeg er litt oppblåst fortsatt.. Min oldemor påpekte at jeg hadde lagt på meg litt før jeg fortalte henne at jeg var gravid.. :p

Ingen mage her, 12 + 4. Men kan kjenne antydning til mage når jeg ligger på ryggen :)

Venter en liten i februar ❤️

Dårlig med mage her også, 14 + 2 i dag. Ser helt normal ut, men sammenlignet med før jeg ble gravid så kan det se ut som jeg har lagt på meg en kilo eller to. Og med luft og kveldsmage som jeg har lagt på meg to eller tre, haha :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har fått en babymage men ingen som sier den er for stor :)

Har ikkje noko særlig mage å snakke om, men har lagt på meg eit par kilo den siste måneden og buksene begynner å bli litt trange... Gleder meg til det blir ein skikkelig babykul:) ( 15+3 i dag)

13 uker og nå vises virkelig magen, har tatt i bruk gravidbukse og gravidleggings :)

13 uker, men tredje barn, så her vises magen ja. Men siden det er "offentlig" nå, så prøver jeg ikke å skjule noenting lengre, og da er alt så mye lettere :)

Jeg har litt mage, og har fått høre at den både er veldig liten og at den er ganske stor, så tar alle slike kommentarer med en klype salt :)

Fra mobil.

nei , ikke enda :) er så kvalm så jeg spiser lite så kanskje derfor det ikke synes enda :(

Back
Topp