Frk. Snopesyk
Forumet er livet
Vi har vært i Naustdal på hundeutstilling i dag. Dro kl 9, for da pleier snuppa å sove, men hun sovna så klart ikke før vi hadde bare 10 min igjen å kjøre. Ble bare en bitteliten powernap på henne, for hun ville jo ikke sove i vogna når det var så mange hunder å se på [8D] Prøvde å lure henne i søvn, men til ingen nytte. Vi kom hjem litt før kl 14, og kl 14 sovna vi begge to i senga mi. Gjett hva klokka var når vi våkna? Joda, den var ikke mindre enn 18.10 [:-][:-][:-]
Så her sitter vi, lys våkne. Sofie fikk middag når vi våkna, og nå sitter hun å ser på drømmehagen. Lurer på når hun kommer seg i seng i kveld [8|]
Men, jeg må innrømme at det var helt himmelsk deilig å få sove litt. Hun har pleid å sove til 8-8.30 på morgenene tidligere, men etter at jeg begynte å jobbe igjen så er vi oppe 6.30. Hun vet jo ikke når det er helg, så vi er oppe da i helgene også. Ikke at det er så ille egentlig, men det var hvertfall godt å få sove noen timer [:D]
Så her sitter vi, lys våkne. Sofie fikk middag når vi våkna, og nå sitter hun å ser på drømmehagen. Lurer på når hun kommer seg i seng i kveld [8|]
Men, jeg må innrømme at det var helt himmelsk deilig å få sove litt. Hun har pleid å sove til 8-8.30 på morgenene tidligere, men etter at jeg begynte å jobbe igjen så er vi oppe 6.30. Hun vet jo ikke når det er helg, så vi er oppe da i helgene også. Ikke at det er så ille egentlig, men det var hvertfall godt å få sove noen timer [:D]