Oisann, vi forsov oss litt

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Vi har vært i Naustdal på hundeutstilling i dag. Dro kl 9, for da pleier snuppa å sove, men hun sovna så klart ikke før vi hadde bare 10 min igjen å kjøre. Ble bare en bitteliten powernap på henne, for hun ville jo ikke sove i vogna når det var så mange hunder å se på [8D] Prøvde å lure henne i søvn, men til ingen nytte. Vi kom hjem litt før kl 14, og kl 14 sovna vi begge to i senga mi. Gjett hva klokka var når vi våkna? Joda, den var ikke mindre enn 18.10 [:-][:-][:-]
Så her sitter vi, lys våkne. Sofie fikk middag når vi våkna, og nå sitter hun å ser på drømmehagen. Lurer på når hun kommer seg i seng i kveld [8|]

Men, jeg må innrømme at det var helt himmelsk deilig å få sove litt. Hun har pleid å sove til 8-8.30 på morgenene tidligere, men etter at jeg begynte å jobbe igjen så er vi oppe 6.30. Hun vet jo ikke når det er helg, så vi er oppe da i helgene også. Ikke at det er så ille egentlig, men det var hvertfall godt å få sove noen timer [:D]

Åh, det må være så deilig å kunne sove i 4 timer [:D]

Kos dere i kveld, jenter, ikke stress med leggingen, alt ordner seg [;)]

Hehe, ja det var middagsluren sin det [:D]

Regner egentlig med at det går greit å legge henne, men drøyer en liten stund til. Hun pleier jo å ha sovna nå da, men vi har liksom bare vært våken en time [8D]
Håper ikke det gjør store utslag i morgen at det blir en litt kortere natt bare. Men, i så fall så blir det bf som får oppleve sin første "grinedag", og det har han egentlig ikke vondt av [8D][8D]

ORIGINAL: *yummymummy*

hørtes rett og slett fortreffelig ut[:D] og nei, bf har ikke vondt av sutredag i det heletatt[;)]

Enig!

Klumpen min vil ikke sove vedsiden av meg han. Han bare lugger og skaper seg!

En goood power-nap kalles det[;)]Hehe[:D] Dere trengte det nok begge to[:D] Ho sovner noså greit atte,og om ho blir grinete i mårra,så er det jo bf sitt problem som du sier[;)]

hørtes rett og slett fortreffelig ut[:D] og nei, bf har ikke vondt av sutredag i det heletatt[;)]

Hehe, nei det syns ikke jeg heller [;)] Hittil har hun gjort det veeeldig enkelt for han, men han oppdager vel snart at det ikke er noen dans på roser alltid [8D]

ORIGINAL: Gnorky

Enig!

Klumpen min vil ikke sove vedsiden av meg han. Han bare lugger og skaper seg!

Hehe, det gjør hun og, men etter en stund roer hun seg, og da er det herlig. Såå godt å sove med henne i armkroken [:D]

ORIGINAL: rilo

En goood power-nap kalles det[;)]Hehe[:D] Dere trengte det nok begge to[:D] Ho sovner noså greit atte,og om ho blir grinete i mårra,så er det jo bf sitt problem som du sier[;)]

Hehe, ja det var virkelig gooood [:D]
Tror faktisk hun sovna nå, bare en time senere enn vanlig. Gikk jo greit det [:)]

Back
Topp