OIOIOIOI=))

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med testingen! Håper du får en kjempeoverraskelse! 

ORIGINAL: miss86

Så spennande CiZzYeN[:D] Da hadde jo berre vore perfekt då! Lykke til med testings, skal XX fingrer og tær for deg!!![:)][:)]

ORIGINAL: Solvilha2

Lykke til med testingen! Håper du får en kjempeoverraskelse! 

er nåkk ikke gravid[:(][:(][:(]
mensen er på vei,men tar vist litt tid...så håper enda..blir ikke å teste enda..for her er det TEGN til tanta[:(][:(] neeeeeeeeeeeeeeeeei[:(][:@][:(]

så dumt da!.. at den dumme tanta aldri kan holde seg unna[:@]

men da blir du gjerne i rute med fryseforsøket og holder deg unna innsetting på 17 mai ?...

sender en klem eg

åååååneeeei cizzyen, jeg som virkelig tenker at det var din tur denne gangen. Men du? Ingen mens er veldig positivt tegn!Fikk du kjøpt test i dag da? Hold ut vennen! som det er sagt her så må du ihvertfall holde fokus på innsett i mai...Masse masse lykke til!!! Stooor klem.

Uff, det var en nedtur! Håper du ikke mister motet, men heller ser frem til det kommende forsøket i mai. Lykke til med det i hvert fall! 

Signerer denne, krysser fingrene for deg nå!!

Uff, det var en nedtur! Håper du ikke mister motet, men heller ser frem til det kommende forsøket i mai. Lykke til med det i hvert fall! 

Signerer denne. Stor klem fra meg.

[:D]åååååå....så søte dere er jenter[;)] ja jeg har fokuset på innsett i mai..blir HELDIGVIS etter mai nå[:D][:D][:D]
hadde tegn på at tanta skulle komme,men det ga seg..hatt tegn både lørdag og i dag...så viss jeg ikke får den i natt så kjøper jeg test i morgen...kansje likevel?????????[:D][:D][:D]

neeeeeeeeeeeeeii[:@][:(][:@][:(]

tr kom i løpet av natten[:(] så det ble ikke noe mirakel på oss likevel...[:(]

MEN DET BLIR INNSETT AV FRYSTE EGG I MAI. Har 2 egg på frys,skal snakke med de om jeg kan få sette inn 2 egg denne gangen..da er kansje håpet større...så har datoen forsøvet seg oxo nå...nye dato for innsetting er 19 mai og ikke 17 mai[:)]
det var jo veldig bra da[:)][:)]  

Så kjedlig då[:(][:(]

Det er alltid så utrulig kjipt når kroppen lure oss[:@] Har opplevd da ganske mange gongar og da e ikkje noko gøy. Men me må aldri mista håpet.

Er veldig bra at du snart skal få setta inn egg igjen. Då kommer med ein herlig liten ein til deg[:)][:)]

Skal kryssa fingra og tær[:D][:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Det er alltid så utrulig kjipt når kroppen lure oss[:@] Har opplevd da ganske mange gongar og da e ikkje noko gøy. Men me må aldri mista håpet.

Er veldig bra at du snart skal få setta inn egg igjen. Då kommer med ein herlig liten ein til deg[:)][:)]

sign denne, storken var så søt![:)] Kjempe leit at mensen kom cizzyen, det var ikke sånn det skulle være! Men, som du sier, det positive nå er at innsett isåfall er etter 17 mai, det er supert!!!

ORIGINAL: Sarah

sign denne, storken var så søt![:)] Kjempe leit at mensen kom cizzyen, det var ikke sånn det skulle være! Men, som du sier, det positive nå er at innsett isåfall er etter 17 mai, det er supert!!!

Signerer disse to. [:)]

Takk jenter[:)][:)] godt å ha dere å prate med...ja det var ikke noe gøyt at tr kom...har joooo så lyst til å bli gravid[:)][:)]
ja kjempebra at innsett blir etter 17 mai..19mai er på mandag og det er bra[:)][:)] håper at vi lykkes neste gang,vært fint å bynt sommeren med å bli gravid[:)][:)] hihi[:)][:)]

Håper du har rett,skikkelig kjipt at tr kom..hatt mye smerter idag,plages sånn med mens smerter..[:@]
men når jeg får mensen i mai så bynner jeg på med progynova, 1 mnd igjen no..det går fort...[:)]hihi

Back
Topp