oioioioi

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
er så spennt nå om det er noe som kommer til å skje her[:D]

vært regelmessige rier på +- 10 min siden kl 10 i kveld! dritvonde!!!! og en max aktiv baby mellom riene [:)]
vet liksom ikke helt om jeg tør legge meg for å slappe av, er råsliten etter tre dager med masrier.. så nå må han snart komme. er ikke helt happy med datoen,men det er jo da en av tingene man ikke kan styre hehe får heller snu denne dagen ti å bli en spesiell å råfin dag fremfor minnene jeg har:)
nei får vel legge meg å se hva som skjer her[8D]..Stakkars nattlys da..alene på kafè i morgen hvis det ikke stopper opp nå .[:)]

Spennende!
Datoen kan vi ikke styre nei... Hva er så galt med den 19. da?

Uansett; lykke til! [:)]

Ojoj! Spennende! Håper det betyr fødsel på deg nå[;)]

ORIGINAL: Rutla

håper det ikke har roet seg da:) masse lykke til

¨
nå er jeg spent[:D]

roet seg så pass ned at jeg har i allefall fått såvet litt hehe. men hadde regnet med det[:)] greit å spare opp litt energi da, men tar seg opp så snart jeg går ut av senga. er vel bare å finne frem rydde-energi å få fart på ting etter gutten er sendt på skolen[:)]

..vel er bare det at hvis han velger å komme ut i dag får han og x`n min (som dengte meg fremfor barna mine) bursdag på samme dag, men men er ikke mye å gjøre med det akkurat[:)] .

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

roet seg så pass ned at jeg har i allefall fått såvet litt hehe. men hadde regnet med det[:)] greit å spare opp litt energi da, men tar seg opp så snart jeg går ut av senga. er vel bare å finne frem rydde-energi å få fart på ting etter gutten er sendt på skolen[:)]

..vel er bare det at hvis han velger å komme ut i dag får han og x`n min (som dengte meg fremfor barna mine) bursdag på samme dag, men men er ikke mye å gjøre med det akkurat[:)] .

åå sjønner at det kanskje ikke er den kjekkeste datoen da ja, men Uansett så blir det en helt fantastisk opplevelse å få gutten din! stor klem til deg!

Uff, det skjønner jeg... Men da får du noe annet og MYE bedre å minnes på denne dagen kanskje da?? Håper det tar seg opp i løpet av dagen [:)]

Hvordan går det med deg nå?[:)]

ORIGINAL: Mamman til Luan

Uff, det skjønner jeg... Men da får du noe annet og MYE bedre å minnes på denne dagen kanskje da?? Håper det tar seg opp i løpet av dagen [:)]

helt sant:) bedre å snu det til en glad og positiv dag![:)]

vasker som en gal nå, tatt seg litt opp, ca 20 min mellom hver ri, men dem er ikke blidd like kraftige som i natt[&:] håper det kommer seg om en stund:)

Herlig - skal se du har han i armene dine veldig snart [:)] Glem x'en og tenk heller at dette er en ny og fantastisk mulighet til å få gode minner om den 19. april. Nevøen min har også bursdag i dag og han er en supersmart, omtenksom og kul fyr [;)]

ORIGINAL: jejagal

åååå.spennende..
tenkte på deg i går siden du var "lite" aktiv på BV.. vist lille gullet kommer på en dag som du forbinner med en dårlig opplevelse,så har vel snusken klart å snu det om til noe fint og vakker, for akkurat at DIN lille skatt kom da [:D]

hysterisk spennende dette..
*misunnelig*

er det jeg trøster meg med[:D] dagen kommer man vel til å huske lenge uansett,så det er mye bedre at det er en bra dag med gode minner isteden. er vel det alle vil ha at hver "spesielle" dag er fra noe positivt så[:)]
kan heller trøste meg med at kommer han i dag, blir sikker x`n min dødsirritert hehehe :) *måå jo bare se positivt i alt her [:)][8D]*

hihih jejegal du får komme etter nå[:D] syns du å fortjener å møte gullet snart etter all vonter i det siste[:)]
får krysse fingrene å sende over fødestøvet til deg også[:D]

Vi krysser fingrene for at dette tar seg opp  Og at den 19. blir en gledens dag[;)]
Meeen du vet hva de sier..nr 3 er en luring[8|] Det var snuppa mi også.. Trodde jeg bare hadde masserier,men plutselig åpnet hun slusene og kom i en kjempe fart.
Masse lykke til[:)]
Dette blir spennende!!!

ORIGINAL: Gary Barlow

Vi krysser fingrene for at dette tar seg opp  Og at den 19. blir en gledens dag[;)]
Meeen du vet hva de sier..nr 3 er en luring[8|] Det var snuppa mi også.. Trodde jeg bare hadde masserier,men plutselig åpnet hun slusene og kom i en kjempe fart.
Masse lykke til[:)]
Dette blir spennende!!!

er akkurat det [:D] hehe får vel bare være tålmodig å vente på at han kommer, har en liten følelse på at når han vil så kommer han fort[8|].
er conisert i tillegg så jeg vet at bare der kan det oppstå en hurtig fødsel når det først setter i gang hehe. kanskje like gret d[8D]

ORIGINAL: mammatil2gullgutta

Lykke til[:D]

Kanskje vi møtes på sykehuse[;)]

hihi kanskje det [:D][:D]

Skulle ikke vi ligge på barsel i lag?[8|] Hehehe[:)]
Må jo undre om det blir ensomt på cafe når dere dropper ut i fødsel en etter en...[:D]

Så spennende! Håper det tar seg opp! [:D]

Back
Topp