oioioi :)

kariannemor

Elsker forumet
JEG SKAL PÅ TIDLIG ULTRALYD TORSDAG 18 MARS(det er jo bare en uke til!!!)[:D][:D][:D][:D][:D] Jeg gleder meg og er kjempe spent på hvordan det står til inni magen[:)] Skal ha med meg svigermor hvis ikke sambo skal være med [:)]

Flere her som har fått eller skal til tidlig ultralyd?

Spennende da [:)] Hvorfor skal du dit så tidlig? (Om jeg får spørre da, trenger ikke svare på det hvis du ikke vil [:)])

Har tenkt meg på tidlig UL jeg også, men tenker å vente til uke 11-12-13 ca [:)]

Helt greit at du spør veit du[;)] Har hatt blæremola(svulst i livmora som gjør at det enten ikke blir foster eller at fosteret ikke overlever) i 2 tidligere svangerskap, og en vanlig spontanabort. Det gjør meg ekstra nærvøs, men må bare tenke positivt og håpe på det beste [:)] Tror det er værre for sambo enn meg, han syns ikke dette er lett stakar [&o] Jeg får god oppfølging og skal få flere ultralyder [:)]

oiii spennendes [:)][:)][:)][:)]

Jeg tenkte jeg skulle ringe til legen for førstegangskontroll i ca. uke 8 - det er vel tidlig nok, for meg som ikke er noe "risikogruppe" ? Og når er egentlig ordinær UL - ca uke 18-20 ?

vet ikke så mye om alt det her enda, så jeg setter stor pris på masse info og råd fra dere som har vært gravid før[:)]

Heipådeg [:D]
tror det er mellom uke 8 og 12 som er mest vanlig for første legebesøk, og ca uke 18 for ordinær ul.
Lurer på masse selv jeg, selvom dette er fjerde gangen jeg er gravid [;)] Syns det er kjempe fint å ha dette forumet å gå til hvis det er noe jeg lurer på, bekymrer meg for, trenger råd om eller bare er kjempe glad for noe med graviditeten [:D]

ja, ikke sant - har jo noen veninner som har barn, som hjelper meg masse - men det er også kjekt å ha kontakt til dere, som er gravide sammen med meg [:)]

je men da har jeg jo hørt det rett med første legetime ca. uke 8 og UL ca. uke 18.... gleder meg allerede jeg [:D]

jeg vet ikke enda om han kommer til å være med på første legetimen - men UL skal han nok være med på [:)]

det er veldig spennendes for han også, ingen av oss har barn fra før..... så han ble jo selvfølgelig kjempe glad når jeg kom med testen på onsdag - samtidig som jeg kjente på han at han syntes det var litt skummelt også...

Jepp, jeg har fått time til tidlig ul 23. mars jeg [:)]

Gleder meg!!

Jeg skal betale for tidlig UL... [:D]

Men ikke sååå tidlig da, blir i uke 11 [:D]

jeg skal tirsdag [:D]

hei! jeg har vært på to tidlige ul allerede jeg.. er 7 uker på vei nå, førster ul i uke 4 så i uke 5. så ikke så mye da, men så en liten prikk!  jeg får ul så tidlig på grunn av diabetes, men den første var pga vondt. har hatt endel betennelser i systemet der nede, så var greit å finne ut av det så tidlig...at det faktsik var fordi jeg var gravid... 

Så du noe på den i uke 4 og altså? Trodde ikke man så noen ting så tidlig jeg. Nå ble jeg veldig glad egentlig, var redd jeg ikke kommer til å se noen ting når jeg skal til torsdagen, men da gjør jeg jo det hvis det går bra der inne[:D] GLEEEEEEEEEEEEEEDER meg sinnsykt mye!!!![:D]

Jeg skal på tidli UL på tirsdag :-) Er da 7 uker på vei. Gleder meg veldig!! Syns dagene frem til tirsdag 16 mars har gått utrolig treigt! Men nå nærmer det seg :-) :-)

jeg skal mandag 15 kl 11... men det er pga blødninger. skal oxo betale selv...

Back
Topp