Oioioi!

Smulen

Forumet er livet
Sitter her og funderer og det går plutselig opp for meg at det er 19 dager igjen til termin. 19 dager til mirakelbabyen vår er beregnet å melde sin ankomst. Jeg har vært medlem på forumet i fem år og 4 dager, 1830 dager om ikke jeg har regnet helt feil.

Babyen vår har vært ønsket i 1830 dager, da er det jaggu meg ikke mye med de siste 19 dagene (trenger ikke si at jeg kan gå over termin osv, det er jeg fullstendig klar over) [:)]

Etter over fem år med lengting skal vi endelig snart få oppleve det største i verden...

Gratulerer så utrolig mye[:)]

Dere har det beste i verden foran dere, og jeg ønsker dere alt det beste i tiden som kommer.

Ta vare på hvert eneste øyeblikk, ta MASSE bilder - tiden går så ufattelig fort[:)]

Syns du skal føde 2 dager før termin jeg [:D][:D][:D]

Superflott at det er deres tur! Håper du får en fantastisk fødselsopplevelse [:)]

ORIGINAL: Rosa termos

Dere har det beste i verden foran dere, og jeg ønsker dere alt det beste i tiden som kommer.

Ta vare på hvert eneste øyeblikk, ta MASSE bilder - tiden går så ufattelig fort[:)]

sign!.. å film bwt!! ;)

ORIGINAL: verteline

sign!.. å film bwt!! ;)

Sign!

Takk for gode ord dere, vi gleder oss hemningsløst mye [:)]

Gratulerer så mye! [:)] Ønsker deg masse lykke til, til både fødselen og videre sammen som en familie! [:)] Dere har masse og glede dere til! [:)]

[:D] Endelig fant du guller [:D] Skattejakten kan være lang og slitsom men nå vet du hvor krysset på kartet er og vet at det ikke er mange stegene igjen før du kan begynne jobben med å få selve skatten [8D][:D]

Masse lykke til, Smulen!! :)
Håper du får en fin fødselnopplevelse[:)]

Klem

Du er en av de jeg husker fra jeg begynte her inne.

Utrolig glad på deres vegner. Dette var virkelig fortjent[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Du er en av de jeg husker fra jeg begynte her inne.

Utrolig glad på deres vegner. Dette var virkelig fortjent[:D]

Så det faktisk nettopp i en annen tråd og tenkte "SHIT Hun er jo snart verpeklar jo!" [:D]
Og jeg husker deg fra da jeg og blei medlem, for vi blei medlemmer omtrent på likt.. [:D]
Så er utrolig flott å se at dere endelig skal få oppleve (som du sa) det største i livet..

Masse lykke til..! [:)]

Masse lykketil...husker deg godt fra tidligere, å er så glad på deres vegne nå...[;)][:)]

ORIGINAL: Dalarama

nnnnaaaww

masse lykke til[:)]

ORIGINAL: helen79

Masse lykketil...husker deg godt fra tidligere, å er så glad på deres vegne nå...[;)][:)]

ORIGINAL: Piril

Gratulerer så mye! [:)] Ønsker deg masse lykke til, til både fødselen og videre sammen som en familie! [:)] Dere har masse og glede dere til! [:)]

Back
Topp