Oioioi, ny termingruppekrig!

Jeg tror det kanskje er en bra periode for oss, for vi begynner å nærme oss og har da kanskje litt å skrive om. Samtidig er det så tidlig at vi ikke ligger på føden enda, eller har en baby å kose med.

500 i døgnet hørtes fryktelig mye ut xsmile17 men er jo bare å skrive i vei xsmile2

Kanskje flere som blir sykemeldt eller delvis sykemeldt fremover også, som da får enda mer tid til å sitte på babyverden. Hurra =)

Nesten litt stygt å si det, men akkurat nå håper jeg på maksimalt med sykemeldinger i november ;) Har aldri vunnet noe i hele mitt liv, så det hadde vært kjempegøy;) Jeg er iallefall hjemme alene fra kl 13-16 hver eneste dag, og da er jeg helt gåen etter å ha sittet rett opp og ned på jobb, så da sitter jeg bare i reclineren likevel, så da kommer nok jeg til å være litt ekstra aktiv.. Pluss at det er veldig lytt ned til storesøster, så TVen bør egentlig ikke brukes på kvelden, og da er det jo helt greitt å ha fått et bra forum å være på;)

Jeg er og hjemme på dagtid alene så har neon timer jeg kan slå ihjel her inne hehe :-)

Jeg er og hjemme på dagtid alene så har neon timer jeg kan slå ihjel her inne hehe :)
Så bra:) Da har jeg noen å skrive til, så slipper jeg å bare svare på alle trådene som ligger ute for så å logge av fordi det ikke kommer noen respons på noen av dem;)

Jeg er også hjemme om dagene. så her skal det skravles!

Back
Topp