Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må vi bare henge i hvis vi skal klare 500 innlegg i døgnet! Jeg synes det høres mye ut.. Men forsåvidt en fordel for meg hvis det blir mye aktivitet, siden jeg har fått beskjed om å ligge mest mulig i ro
Så heldig du er MammatilDani... Her var guttungen våken kvart på sju, og det er ganske seint til han å være.. Men jeg har slumret litt i stolen mens han har lekt og sett barnetv. Mamma er ikke verdens beste lekekamerat for tiden!
Men er det slik at hvis vi ikke klarer 500 i dag så er vi ute?
Jeg synes også 500 høres mye ut, men vi får bare prøve da jeg sto pgså opp litt seint i dag, vi er akkurat ferdig m frokosten og sitter å leser avisa deilig med en slækk lørdag
Vi får gjøre vårt beste! Det er jo uansett kjekt med aktivitet her inne =) Virker "dødt" på mange av de andre forumene....
Da må vi skrive så det ryker.. Håper flere slenger seg med etterhvert =)Men hvis vi bare er 7 (!!!) som er med (som det ser ut som), så blir nok dette vanskelig :S Men ingenting er umulig ;-P