Oioioi, ny termingruppekrig!

dumidalia

Gift med forumet
Nå må vi bare henge i hvis vi skal klare 500 innlegg i døgnet! Jeg synes det høres mye ut.. Men forsåvidt en fordel for meg hvis det blir mye aktivitet, siden jeg har fått beskjed om å ligge mest mulig i ro :)

Hehe.. Ikke noe som er så galt at det ikke er godt for noe :) jeg syns å det høres mye ut, men hvis vi er mange nok som deltar så går det vel :)

Synes vi er kommet godt i gang, jeg ;) Jeg har aldri vært noe særlig aktiv her inne, for jeg taklet ikke det gamle forumet.. Syntes det var elendig.. Men var veldig spent på dette og ble forelsket etter å ha vært inne i 2 minutter, så nå er det bare supergøy at det kommer en terminkrig i tillegg så det kanskje blir mer aktivitet;)

Vi slår nok uansett februargruppen, for der er det helt stille.. Februar faller nok ut allerede etter første dagen..

Bare håper at administratorene legger ut en liste hver dag med de gruppene som har greid målet og fortsatt er med i krigen, sånn at man får en ekstra liten boost! Er egentlig mest spent på første døgnet, for 500 virker veldig mye.. Noen som hjelper til å telle over hvor mange vi har så langt? Ikke store jobben om alle teller to-tre tråder hver;) Føler det er vanskelig å ha kontroll på hvor mange man har postet ;P

Ja, jeg digger det nye forumet, så mange fine finesser som gjorde at det gamle ble kjempetungvint. Bare det at den automatisk hopper til første uleste innlegg, ELSKER <3
Vi får bare henge i, ha på klokken på natta slik at vi kan få inn noen innlegg da også :p

Synes 500 hørtes maaaaang ut.... :/

Må man skrive 500 innlegg hver dag for å henge med? Klare vi det i går da?

Nå må vi bare henge i hvis vi skal klare 500 innlegg i døgnet! Jeg synes det høres mye ut.. Men forsåvidt en fordel for meg hvis det blir mye aktivitet, siden jeg har fått beskjed om å ligge mest mulig i ro :)

Tips fra meg: Finn ut hvor mange som vil bidra - del 500 innlegg på antall personer...så blir det kanskje ikke så mye allikevel :-) ?

Eks. 500 innlegg delt på 25 personer = 20 innlegg pr. person (pr. døgn.) - Det er ikke så vanskelig :-)

Vi får se hvor mange vi har klart det første døgnet da, det vil vel gi oss en pekepinn på hvor mye det er. Konkurransen startet vel rundt kl 10 i går formiddag, så vi har fortsatt litt tid igjen av det første døgnet :)

De skulle visst telle opp klokken 12 hver dag, så vi har vel 3 timer å gjøre det på da.

1 time igjen, nå.. Håper virkelig vi greier det.. Jeg sov desverre alt for lenge i dag til å kunne bidra noe særlig fra morgenen av.. Toåringen sov til halv ti!!:) Skikkelig deilig :)

Så heldig du er MammatilDani... Her var guttungen våken kvart på sju, og det er ganske seint til han å være.. Men jeg har slumret litt i stolen mens han har lekt og sett barnetv. Mamma er ikke verdens beste lekekamerat for tiden!

Men er det slik at hvis vi ikke klarer 500 i dag så er vi ute?

Så heldig du er MammatilDani... Her var guttungen våken kvart på sju, og det er ganske seint til han å være.. Men jeg har slumret litt i stolen mens han har lekt og sett barnetv. Mamma er ikke verdens beste lekekamerat for tiden!

Men er det slik at hvis vi ikke klarer 500 i dag så er vi ute?

Ja, jeg har skjønt det sånn.. Men jeg kan ikke fatte og begripe at noen av de andre gruppene har så mye aktivitet at de greier 500 HVER dag resten av november, så jeg tipper på at det ender med å være sånn at den gruppen som har greid målet flest ganger vinner..

Vi har ei jente som er veldig glad i å sove;) Hun har sovet hele natten (min 8 timer) fra hun ble født, og nå sover hun ca 12 timer om natta + 1-3 timer på dagen..

Føler at jeg virkelig ikke aner hva jeg går til når jeg skal få en baby igjen.. Aner ikke hvordan det er å få nattesøvnen brutt flere ganger hver natt, og jeg har ingen tro på at vi er like heldige som med storesøster ;P

Jeg synes også 500 høres mye ut, men vi får bare prøve da :) jeg sto pgså opp litt seint i dag, vi er akkurat ferdig m frokosten og sitter å leser avisa :) deilig med en slækk lørdag xsmile9

Jeg synes også 500 høres mye ut, men vi får bare prøve da :) jeg sto pgså opp litt seint i dag, vi er akkurat ferdig m frokosten og sitter å leser avisa :) deilig med en slækk lørdag xsmile9

Det siste døgnet er det vel ca 5 stykker som har vært ordentlig aktive, så da må vi ha et snitt på 100 per pers, og det tror jeg ikke går.. Ser at jeg selv har rundt 250 innlegg totalt på tiden min på BV, og da tipper jeg at kanskje halvparten er kommet etter at det ble nytt forum... Men hvis det gårr som jeg tror og reglene blir litt endret i løpet av perioden, så er det jo bare å stå på;)

Er det aktivitet her vil jo antakelig flere og flere komme til også :)

Jeg elsker helger; da tar vi det helt rolig om morgenen med radio og alle spiser sammen også går mannen og smårydder litt mens jeg slapper av med pc eller en bok før vi setter ordentlig i gang med dagens gjøremål.. I dag er planen å få solgt et salongbord vi ikke bruker lengre til foreldrene mine eller ei venninne som nettopp er blitt singel, handle litt og så rydde og vaske huset til helg, for det rakk vi ikke i går ;)

Vi får gjøre vårt beste! Det er jo uansett kjekt med aktivitet her inne =) Virker "dødt" på mange av de andre forumene....

Ja, det er veldig gøy med så masse skriving her :) Føler jo nesten at man går glipp av noe når jeg er borte en stund... :)

Men hvis vi bare er 7 (!!!) som er med (som det ser ut som), så blir nok dette vanskelig :S Men ingenting er umulig ;-P
Da må vi skrive så det ryker.. Håper flere slenger seg med etterhvert =)

Tenker som så at om vi er aktive er det større sjans for at folk som bare er innom og titter også blir revet med.. Ser ut til at vi faktisk er av de mer aktive gruppene nå, så det er nok ikke mer enn en eller to grupper som har vært flinkere enn oss siste døgnet ;)

Back
Topp