oiii...

Perlemor til to

Elsker forumet
nå kan man vinne hipp barnemat på gmn! det er jo sånn mat Trygve vil ha. Han vil jo ikke ha noen anna middag enn det!! Men vi vinner jo aldri så da så!
 
Nei jeg gidder heller aldri å ringe inn... Vinner jo aldri noe likevel!!!
 
ORIGINAL: MorraTeFreja

Det så jeg og....men hater sånne greier hvor det koster en "bondegård" å ringe........så jeg deltar aldri....

 
Ja enig her!
 
ORIGINAL: Gulljentå

ORIGINAL: MorraTeFreja

Det så jeg og....men hater sånne greier hvor det koster en "bondegård" å ringe........så jeg deltar aldri....


Ja enig her!
 
Back
Topp