Oii! Ang flytting!

Cameleon

Gift med forumet
Herlighet! [:D] vi holder på å bygge oss hus! Og har fått beskjed om at vi skal få begynne på egeninnsatsen om 6 uker!
Idag ringte de og sa vi får begynne om 2!! (TO UKER!!!) Det er jo snart det! Veldig snart tilogmed! [:D][8D]

Blir jo litt stress da, med tanke på å flytte ut av nåværende bolig, samtidig som vi har egeninnsatsen! Men JIPPI! Snart bor vi i eneboligen vår!! HURRA!!

Oioioi, jeg må forte meg og finne gulv, og fliser og tapet! Nå er det på tiden denne kvalmen slipper taket, slik jeg får fungere litt igjen! [:D]

Åhh, misunnelig. Jeg har også lyst på hus...

[:D] Ja, det er kjekt! Få alt som vi vil med rominndeling osv, og ikke minst, heelt nytt og etter vår smak!
KJEMPE kjekt! og nå kommer vi oss inn mye tidligere enn planlagt! HELT perfekt!! [:D]

så gøy! Kos dokka med husbygging

Herlig! Jeg vil også ha eget hus. [8D] 

Så gøy da!!![:D][:D]

Så utrolig gøy da [:)]
Har selv nettopp flyttet inn i nytt hus og.
Vi gjorde nesten alt sjøl da. Utolig tungt, men veeeeldig verdt det [:D]

vi gjør mye selv vi også.. men nå er det bare det som blir betegnet som "egeninnsatsen" og elektro igjen! [:D]
KJEKT, og deilig at det nermer seg!! Gleeeder meg til å få flytte inn!!

Hva skal dere gjøre selv da?
Vi også bygger og gjør masse selv [:D] Elektrikker er snart ferdig med første etappe,
så kan vi begynne å ha på veggene [:D] Gleder meg MASSEVIS [:D] Vi er bra heldige [;)]

All elektro (mannen er elektro-freak, og skal ha et styringssystem i hele huset, med touchskjermer og innebygdlyd i alle rom, osv! :D)
Så er det støyp, isolering, kledning i 2 etg, hele kjøkkenet ink. montering, deler av plannering og grunnarbeidet, flislegging, gulvlegging, tapetsering, og deler av rørlegger.

Kunne nok gjort litt mer, men fikk utrolig god pris, så det hadde ikke lønt seg! [:D][8D]

Er sååå kjekt å bygge hus! Selv om det er slitsomt, og litt utmattene til tider! Merker litt på ryggen at jeg skal ta det med ro nå!! Men vi gleder oss! Blir såå koselig å lage til babyrommet!! [:D][:D]

Oi mye jobb igjen da, så blir vel noen mnd`r til dere kommer dere inn dere også. Vi HÅÅÅÅÅÅPER å være så flinke at vi kommer oss inn til jul, men hvis ikke blir det ikke så lenge etter jul [:)]

Back
Topp