Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nok ikke noe med mengde melk å gjøre om man lekker eller ikke. Enten gjør man det, eller ikke. Jeg lekker mindre nå enn i begynnelsen, men tror det vil lekke hos meg så lenge jeg ammer.Jøss...har aldri lekt melk,jeg...
Har dere veldig mye,eller har jeg lite..?Ser ikke ut som jeg har for lite,for snuppa legger godt på seg,og er alltid fornøyd med matmengden.
Har lekt litt fra den ene puppen under amming en gang,men da var jeg veldig sprengt!!Var i starten når hun begynte å sove lenge om natta.
Jøss...har aldri lekt melk,jeg...
Har dere veldig mye,eller har jeg lite..?Ser ikke ut som jeg har for lite,for snuppa legger godt på seg,og er alltid fornøyd med matmengden.
Har lekt litt fra den ene puppen under amming en gang,men da var jeg veldig sprengt!!Var i starten når hun begynte å sove lenge om natta.
Oisannhe he. Kan ikke sove uten bh, for da er det melk overalt, men savner og sove naken
![]()
Hehe det var akkurat det som skjedde, våknet av at alt var vått. Pia sov igjennom natta igjen, fra 21.30 til 06.00, puppa var helt sprengt![]()
Heldiggrisen som har ei lita sovefrøken
AUA, det er så vondt når puppa er helt sprengt, er som og gå rundt med 2 store såre steiner![]()
Håper han sover ei stund nå, for mor er trøtt og vil kose seg med BV
he he.. Mye jeg skal gjøre jeg også, men det får vente til han er våken igjen, kan han fint få sitte litt i vippestolen og kose segJa, misunner deg ikke for og si det sånnMine pupper var helt tømt idag tidlig. Emmeth har sitti på puppen fra kl 01.30 i natt til kl 07.00. Kl 9 sto vi opp og han var kjempetrøtt stakkars. Ikke sovet stort i natt.. Så nå sover han i vognen i gangen, er 13 grader i gangen, så da er det ikke for varmt. Han nekter g sove noen andre steder enn i vogna
![]()
Håper han sover ei stund nå, for mor er trøtt og vil kose seg med BV
he he.. Mye jeg skal gjøre jeg også, men det får vente til han er våken igjen, kan han fint få sitte litt i vippestolen og kose seg
![]()
Har også hatt (nok) ei sånn natt! *sukk*Men ikke snakk om at hun skulle sove lenge ute nå likevel, sov først 25 min, så våkna hun og jeg gikk ut å rugga litt på vogna. Sovna igjen, og sov i 10 min til...da ga jeg opp så nå sitter jeg på gulvet ved lekematta med pcn
![]()
Uff, ville hu ikke sove nei, så utrolig kjedelig. Så lenge hu er blid er det jo greit, verre om hu er så dautrøtt hu bare sutrer og gnir seg i øya, sånn er/var Emmeth! Da er det bare og si, god natt gutten min.Men i H******, hvor lenge kan de økedøgna vare? Jeg blir helt huggin i hodet mitt![]()
Synes vi har hatt mange sånne netter på rad nå?!
Uff, ville hu ikke sove nei, så utrolig kjedelig. Så lenge hu er blid er det jo greit, verre om hu er så dautrøtt hu bare sutrer og gnir seg i øya, sånn er/var Emmeth! Da er det bare og si, god natt gutten min.