Oida

Shauri

Forumet er livet
VIP
Plutselig var jeg tom for anmebh og ammesinglet, så måtte vaske masse klær i kveld og må nå sove i en litt for stram sportsbh siden jeg ikke tør sove med vanlig spilebh!

Gleder meg allerede til i morgen.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Orker ikke bh på meg i natt kjenner jeg:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Oisann:p he he. Kan ikke sove uten bh, for da er det melk overalt, men savner og sove naken:)

Lenge siden sist det lakk melk, men jeg tør ikke helt å sove uten bh enda :p eller ammesinglet da. Har en "natt"bh spm er veldig behagelig :)

Jøss...har aldri lekt melk,jeg...
Har dere veldig mye,eller har jeg lite..?Ser ikke ut som jeg har for lite,for snuppa legger godt på seg,og er alltid fornøyd med matmengden.
Har lekt litt fra den ene puppen under amming en gang,men da var jeg veldig sprengt!!Var i starten når hun begynte å sove lenge om natta.

Sover uten bh jeg også, men måtte ha i starten. Så lett å finne fram puppen på natta uten bh ;)

Lekker ikke jeg heller, så ligger uten bh om natten. Bruker egentlig bare innlegg i bh'n på grunn av bakteriene.

Har dere veldig mye,eller har jeg lite..?Ser ikke ut som jeg har for lite,for snuppa legger godt på seg,og er alltid fornøyd med matmengden.
Har lekt litt fra den ene puppen under amming en gang,men da var jeg veldig sprengt!!Var i starten når hun begynte å sove lenge om natta.
Har nok ikke noe med mengde melk å gjøre om man lekker eller ikke. Enten gjør man det, eller ikke. Jeg lekker mindre nå enn i begynnelsen, men tror det vil lekke hos meg så lenge jeg ammer.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Tror ikke det har med mengde å gjøre :)

Oisann:p he he. Kan ikke sove uten bh, for da er det melk overalt, men savner og sove naken:)

Hehe det var akkurat det som skjedde, våknet av at alt var vått. Pia sov igjennom natta igjen, fra 21.30 til 06.00, puppa var helt sprengt:-)

Hehe det var akkurat det som skjedde, våknet av at alt var vått. Pia sov igjennom natta igjen, fra 21.30 til 06.00, puppa var helt sprengt:)

Heldiggrisen som har ei lita sovefrøken:)
AUA, det er så vondt når puppa er helt sprengt, er som og gå rundt med 2 store såre steiner :oops:

Heldiggrisen som har ei lita sovefrøken:)
AUA, det er så vondt når puppa er helt sprengt, er som og gå rundt med 2 store såre steiner :oops:

Ja, det føles akkurat sånn:-) Hun har ikke vært sovepie på ei lita stund, skal tydeligvis ta igjen det tapte. Sovnet for ikke lenge siden under babygymmen nå, veldig kjekt, har egentlig mye å gjøre til svigermor kommer, men jeg sitter fast i sofan hehe;-)

Ja, misunner deg ikke for og si det sånn:( Mine pupper var helt tømt idag tidlig. Emmeth har sitti på puppen fra kl 01.30 i natt til kl 07.00. Kl 9 sto vi opp og han var kjempetrøtt stakkars. Ikke sovet stort i natt.. Så nå sover han i vognen i gangen, er 13 grader i gangen, så da er det ikke for varmt. Han nekter g sove noen andre steder enn i vogna :confused1 :confused013Håper han sover ei stund nå, for mor er trøtt og vil kose seg med BV :cool05 he he.. Mye jeg skal gjøre jeg også, men det får vente til han er våken igjen, kan han fint få sitte litt i vippestolen og kose seg;)

Ja, misunner deg ikke for og si det sånn:( Mine pupper var helt tømt idag tidlig. Emmeth har sitti på puppen fra kl 01.30 i natt til kl 07.00. Kl 9 sto vi opp og han var kjempetrøtt stakkars. Ikke sovet stort i natt.. Så nå sover han i vognen i gangen, er 13 grader i gangen, så da er det ikke for varmt. Han nekter g sove noen andre steder enn i vogna :confused1 :confused013Håper han sover ei stund nå, for mor er trøtt og vil kose seg med BV :cool05 he he.. Mye jeg skal gjøre jeg også, men det får vente til han er våken igjen, kan han fint få sitte litt i vippestolen og kose seg;)

Har også hatt (nok) ei sånn natt! *sukk* o_O Men ikke snakk om at hun skulle sove lenge ute nå likevel, sov først 25 min, så våkna hun og jeg gikk ut å rugga litt på vogna. Sovna igjen, og sov i 10 min til...da ga jeg opp så nå sitter jeg på gulvet ved lekematta med pcn :p

Har også hatt (nok) ei sånn natt! *sukk* o_O Men ikke snakk om at hun skulle sove lenge ute nå likevel, sov først 25 min, så våkna hun og jeg gikk ut å rugga litt på vogna. Sovna igjen, og sov i 10 min til...da ga jeg opp så nå sitter jeg på gulvet ved lekematta med pcn :p

Men i H******, hvor lenge kan de økedøgna vare? Jeg blir helt huggin i hodet mitt o_O :oops: Synes vi har hatt mange sånne netter på rad nå?! :schocked028 Uff, ville hu ikke sove nei, så utrolig kjedelig. Så lenge hu er blid er det jo greit, verre om hu er så dautrøtt hu bare sutrer og gnir seg i øya, sånn er/var Emmeth! Da er det bare og si, god natt gutten min.

joda, nå ligger hun på gulvet og er fornøyd sålenge jeg vier henne 100% oppmerksomhet hele tida! ;) ...driver for øvrig å øver på at hun skal kunne ligge litt for seg selv på gulvet, så lar henne klage noen minutter før jeg pludrer og leker med henne! i tillegg er hun egentlig veldig sliten av å ligge på mage, men hver gang jeg snur henne over til rygg så triller hun rett over igjen. Så nå har jeg lagt en bamse inntil siden hennes så hun ikke klarer å trille rundt :p

He he, det var lurt;) Emmeth kan være litt sånn om han er litt trøtt han og, men stortsett veldig flink til og ligge og leke litt selv også, kan fint ligge en halvtime med lekene sine og skravle i vei. Noen ganger han blir litt sint når leken ikke vil det samme som han og han ikke får tygga på det ene hjørnet som han vil tygge på akkurat da:p Emmeth snur seg rundt han og, men gjør det heldigvis ikke hele tia, kanskje han er for lat?;)

Denne frøkna har det travelt altså, ligger og kaver med armer og bein for å komme seg forover :confused: Hun var veldig tålmodig før på å ligge alene på gulvet, men tror rett og slett hun har blitt forvent i jula da ALLE ville leke sammen med henne hele tida! Og nå må mamman "svi" for det på dagtid med en baby som nekter plent å ligge for seg selv. Synes godt hun kan lære det igjen, er bare litt usikker på hvor mye jeg kan la henne klage ;) Hun gråter ikke bare roper med en misfornøyd lyd :p

Jeg vet ikke, men hører forskjell på sutringen til Emmeth eller når han er lei seg. Så sutrer han, får han fint ligge noen min, han dør ikke akkurat av det. Bare fint han lærer seg og vente litt også, siden han må bli vant med det, har 2 andre også, som krever sin dose oppmerksomhet:) Ja, synes hu er veldig langt framme motorisk sett virker det som:) Flink er hu;)

Men i H******, hvor lenge kan de økedøgna vare? Jeg blir helt huggin i hodet mitt o_O :oops: Synes vi har hatt mange sånne netter på rad nå?! :schocked028 Uff, ville hu ikke sove nei, så utrolig kjedelig. Så lenge hu er blid er det jo greit, verre om hu er så dautrøtt hu bare sutrer og gnir seg i øya, sånn er/var Emmeth! Da er det bare og si, god natt gutten min.

Varte ei lita uke her:-)

Back
Topp