oida...dåpstakkakort...

Lehne

Gift med forumet
Januarskatter 2015
har helt glemt å sende ut takkekort fra dåpen jeg...og den var i oktober!!

for sent, eller blir folk glade for takkekort uansett hvor sent det kommer?

forresten var vi i et bryllup i august som vi fremdeles ikke har fått takkekort fra... så kanskje vi og kan tillate oss å være litt sene... får kanskje få ut fingeren..?[8D]

Aldri for sent vel[:D]
Bryllup sier de vel at skal sende ut kort innen ett år...[8|][:D]

Hadde dåp i november, ikke sendt ut takkekort. Kommer ikke til å gjøre det heller. Skrev takk på julekortene til de som ga til dåpen.

Ehm... Vi hadde den 27/9 og sendte ut siste rest nå...

Puh...! da er jeg ikke alene i hvertfall....

[:D][:D]

da skal jeg nok få summet meg og levere ut...

Spent og nervøs - jeg synes det er så kjekt å få takkekort selv, at jeg synes jeg må gjøre det for andre og.

ORIGINAL: Nota

Jeg ville ha sendt nå. Bedre sent enn aldri [:D]

holder på å lage dem [;)]

innen ei uke etter dåpen hadde alle fådd takkekorta sine..[:-] jeg tok bilder og lagde de dagen etter dåpen..

Har ikke fått levert alle jeg heller, mangler å levere de på farsida, skal huske å levere dem til han i helga![:)]

Vi hadde dåp i nov og fikk sendt ut siste rest rett etter påske... Så du er nok ikke alene nei...[8D]

Du er ikke alene[&:] Vi heller har ikke sendt ut enda, men jeg finner ingen jeg synes er fine[:'(]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Du er ikke alene[&:] Vi heller har ikke sendt ut enda, men jeg finner ingen jeg synes er fine[:'(]

Samme her og vi hadde i desember [:D]
ER det ikke for sent altså? Hadde slått fra meg tanken jeg nå... Men det ligger og gnager i den lille sekken i magen som heter Dårlig Samvittighet!

ORIGINAL: Klatten

ORIGINAL: Tanntrollet09

Samme her og vi hadde i desember [:D]
ER det ikke for sent altså? Hadde slått fra meg tanken jeg nå... Men det ligger og gnager i den lille sekken i magen som heter Dårlig Samvittighet!

bedre sent enn aldri tenker jeg... er jo til familien og de synes jo det er kjet å få bilder uansett [;)]
jeg lager selv jeg da, så slipper letinga! [:D]

bedre sent enn aldri... må jo takke pent for gavene [8|]

aldri for sent, snuppa[:D][:D]

har ikke sendt ut vi heller da.. samboern min mener vi bare skal "glemme" det. er foresten ingen som har spurt heller da?

Back
Topp