oi..

malrodien

Gift med forumet
..nå ser det ut som om vaskemaskina har tenkt til å gå ut å henge opp klærene selv!!!

hmm.. tror det er noe galt med stillingen på føttene.. homp homp!

Det jeg likte best ved å være på sykehuset var at man kastet bare skittenklær i en kurv, og plutselig så lå det nyvasket  i hylla uten at man løftet en finger.

Ønsker det kunne vært sånn hjemme også, må vaske et par maskiner om dagen for at det ikke skal hope seg opp.

Vaskemaskinen her gidder ikke vaske en gang.. [:'(]
Må ha ny.. Så blir nok å blø litt økonomisk da ja.. [&:]
Meeeen.. Men baby på vei klarer vi oss IKKE uten! [:D]

artig... sett deg på den så kanskje det skjer no...[:D]

ORIGINAL: zimba

artig... sett deg på den så kanskje det skjer no...[:D]

hehe måtte holde den fast da.. ellers tror jeg den hadde dratt med seg allt av ledninger fra veggen[8D]

ORIGINAL: gakka

Det jeg likte best ved å være på sykehuset var at man kastet bare skittenklær i en kurv, og plutselig så lå det nyvasket  i hylla uten at man løftet en finger.

Ønsker det kunne vært sånn hjemme også, må vaske et par maskiner om dagen for at det ikke skal hope seg opp.

Sånn er det her hjemme også - man slenger klær på gulvet eller i skittentøyskurven, så dukker de opp i skapet igjen, ferdig brettet... alt i følge G [;)]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: gakka

Sånn er det her hjemme også - man slenger klær på gulvet eller i skittentøyskurven, så dukker de opp i skapet igjen, ferdig brettet... alt i følge G [;)]

Hehe, en slik vaskemaskin har vi og!! I alle fall tror sambo det, beste kjøpet vi har gjort noen sinne sier han[;)][:D]

Hehehehehe...det hadde vært noe da. En maskin som både vasket og hengte ut tøy av seg selv...og det ultimate hadde vært om den også brettet sammen det tørre tøyet...

Det er så kjeeeeedelig å vaske klær!

Så stilig og praktisk at du har en vaskemaskin som kan gjøre alt "arbeidet" selv!!
Kan den brette sammen og stryke klærne også, og ikke minst....
HVOR har du kjøpt den????

Back
Topp