OI!

hvitbeis

Glad i forumet
den drømmen min!!! se hva jeg fant!!

Ukontrollerte vannmasser kan bety at du må få større selvkontroll.
Hvor rolig vannflaten er kan si noe om hvordan du vil få det, hvis vannflaten er
helt rolig vil du få det bra.

å jeg drømte en tsunami!!![&:]

ja! har ikke rørt en eneste lighter engang siden jeg slutta, å jeg har vasket alle askebegrene (i tillegg har jeg laga muffins[&:] di sukkerbombene! ble vel heller mer brownies[:)])!
jeg er stolt! men jeg må innrømme, det er ikke så vanskelig som jeg skulle ha det til!
å jeg blir så gla for jeg har tilome merka forbedringer hos lilletøtta[:)]

hun sparker mye mer å er mye mer aktiv nå[:D]

ORIGINAL: hvitbeis

ja! har ikke rørt en eneste lighter engang siden jeg slutta, å jeg har vasket alle askebegrene (i tillegg har jeg laga muffins[&:] di sukkerbombene! ble vel heller mer brownies[:)])!
jeg er stolt! men jeg må innrømme, det er ikke så vanskelig som jeg skulle ha det til!

Så herlig - tenk at hun allerede merker forandringen hos deg - det må vel være verdens beste inspirasjon?!? Og den selvkontrollen som du trenger - den har du tydeligvis. Du er sterk og utrolig flink - vær stolt av deg selv!!

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: hvitbeis

Så herlig - tenk at hun allerede merker forandringen hos deg - det må vel være verdens beste inspirasjon?!? Og den selvkontrollen som du trenger - den har du tydeligvis. Du er sterk og utrolig flink - vær stolt av deg selv!!

Så flink du er! Vi må passe på pian vårres!

Enig med lenemor! Ver STOLT av deg selv! Syns du er utrolig flink! [:D]

[:)]

Back
Topp