Oi

[:-]

Nei nå skjønner jeg ingenting.[8|][8|][8|]

krangling igjen..[8|]

er vel de samme som vanlig som krangler..[:-]
syns bv bare kan opprette et eget krangleforum til de.. d er noen som bare MÅÅÅÅÅÅ heile tida, så kunne de være der uten spre sitt dårlige humør utover alle andre...

jeg er sjeeeldent på generell da. men har sett endel krangletråder.. syns det er koseligere her jeg hvor alle kjenner alle og ingen hakker på hverandre[:)]

Ja, huff, ikke vits å vere de rinne nei..Hva var det med den steinen da? Noen som hadde slengt en stygg kommentar?[&:][8|]

OK, gidder ikke være på Generell mer jeg. Men de som krangler hadde nok ikke giddet å være i et krangleforum, for de har helt sikkert et veldig stort eksponeringsbehov, og med et eget forum så vet de jo at ikke så mange vil "se dem".

Jeg er så nyskjerrig av meg, så jeg må jo finne ut hva de krangler om[8|] men jeg gidder ikke engasjere meg noe ut over det![:D]

Jeg trives godt her jeg er, og jeg har skjeldent tid til å være på generell..

er og nysgjerrig så jeg MÅ liksom se når jeg kommer over no krangel. men pleier ikke å orke å lese meg gjennom hele tråden ei gang..
virker som de bare krangler for å krangle, og det blir for lite spennende igrunn.
er sjeldent noe interresant de diskuterer når de begynner å krangle. men når de en gang gjør det, går d over i usaklig drittslenging etterhvert.

Er inne og titter der av og til men gidder ikke å engasjere meg i krangle tråder selv om det av og til er
fristende å si hva en mener,men vet at da blir det 10 ganger værre hehehe..
Fatter ikke vitsen å krangle og lager bråk. Syns det er bedre å være her hvor en kan "snakke" sammen som våksne mennesker.

Back
Topp