Oi!

Lillelima

Limaaa
Lillemor fikk mat kl 20.00 i går kveld,sovna kl 21 og hun sover fortsatt nå kl 07.30! Er ikke det leeeenge uten mat? Forfjamset mor når storebror kom og vekket meg ;-)

Nei da jeg syns ikke det :) det har skjedd hos meg å! Men da sov hun ikke like lenge.
Hun sovna 19:15 og våknet ikke før 02tiden :)

Lillemor fikk mat kl 20.00 i går kveld,sovna kl 21 og hun sover fortsatt nå kl 07.30! Er ikke det leeeenge uten mat? Forfjamset mor når storebror kom og vekket meg ;-)
Hvis de spiser godt om dagen og legger på seg som de skal så gjør det ingenting :-) mi lille frøken sover mellom 9 til 11timer uten mat om natta og det har hun gjort siden fødsel :-)

Her er det lengste mi har sovet uten mat var fra seks til tre på natta. DA ble jeg bekymra, men hun spiste da hele flaska når hun våkna, så tydelig at hun var bare skikkelig trøtt og sov så godt at hun ikke gidda å våkne som normalt :p

Oj, det var lenge ja :p lengste min har sovet uten mat tror jeg er 5 timer :p

Jeg hadde nok vekt når det overstiger 10-12 timer, spesielt om det ikke er normalt at hun sover så lenge? Er du heldig blir dette en vane ;)

Hun våknet kl 09.15. Spiste opp hele flaska da. Over 13timer siden mat da. Storebror er febersjuk med hoste og snørr. Er så redd hun skal få det også :( har ingen erfaringer med så små babyer når de blir syke... Målte temp og den var 37,5. Og hun virker som hun bruker å være.

Det går nok bra, får sprite og vaske hendene ofte og prøve å holde storebror litt bort fra henne! 37,5 er innenfor normalen i hvert fall :) hun kanskje var ekstra sliten, alle har jo sånne dager ;) får bare holde øye med formen!

Jeg hadde ikke vekket :) Pga at du gir mme kan de sove litt lenger. Jeg gir en god flaske før sengetid og han sover da 10-11 timer :)

Back
Topp