Oi

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Broren min og kjøresten hans har forlovet seg....altså de skal gifte seg(er ikke sånn tulle forlovelse).
Han er 17 og hun er 18 og de skal kjøpe graverte ringer nå.
Hun har også slutta på p-pilla (har en sykdom som gjør at hun får magesår og masse problemer når det er hormonforandringer, men må ha pause på p pilla i ny og ne for at kroppen kan ha mensen ++), men sa igår at hun kanskje ikke skal tilbake på pilla(da vi spurte hvorfor sa hun at det hadde vært greit å ikke ha hormonet i kroppen lenger, men tror egentlig det er fordi de skal prøve på baby snart[:-])

Syns det på en måte er veldig koselig. Men det har gått så fort og han er så ung. Han er nettop kommet ut fra et voldsomt hjem(moren min er død, og han bodde hos den psykisk ustabile faren sin) og fikk flytte inn hos foreldrene til kjæresten sin(og ha de som fosterforeldre, slik at de kan signere på papirer for han og slikt). Foreldrene hennes og henne har hele tiden pusha sånn på at de bør få barn tidlig og sånt.....så er bare så redd for at han EGENTLIG ikke vil dette....bare følger det kjæresten hans vil[:-]

Men men...han er en utrolig hyggelig gutt og blir en FANTASTISK far! Men litt tidlig ennå syns jeg[;)]

syns det er veldig koselig med forlovelse, giftemål og barn, men syns ikke det er noe man burde forhaste
seg med, det er jo tross alt en ganske så stor avgjørelse[:)]

er jo selvfølgelig bare de som kan bestemme det, men jeg ville nok absolutt ha ventet med å planlegge
slike ting[:)]

ORIGINAL: langlifrøken

syns det er veldig koselig med forlovelse, giftemål og barn, men syns ikke det er noe man burde forhaste

er jo selvfølgelig bare de som kan bestemme det, men jeg ville nok absolutt ha ventet med å planlegge

Er helt enig med deg, det er en kjempe koselig ting!!!
Jeg bare er redd han forhaster seg. For han sa for 6 mnd siden at han ikke ville ha barn før han var ferdig med utdannelsen sin, men ser ut som om hun har overtalt han til å prøve nå.

Dette er hans første kjøreste og de har vært sammen i 1 år bare. Itillegg er de sammen hele tida, og han har sagt at han ikek kan komme på besøk uten henne. Hvis han gjør det så blir hun sur, for hun mener de skal være sammen 24/7[8|]

Men utenom det er hun en kjempe hyggelig jente altså! Kjempe søt

ORIGINAL: knotiknoM

ORIGINAL: langlifrøken

Er helt enig med deg, det er en kjempe koselig ting!!!
Jeg bare er redd han forhaster seg. For han sa for 6 mnd siden at han ikke ville ha barn før han var ferdig med utdannelsen sin, men ser ut som om hun har overtalt han til å prøve nå.

Dette er hans første kjøreste og de har vært sammen i 1 år bare. Itillegg er de sammen hele tida, og han har sagt at han ikek kan komme på besøk uten henne. Hvis han gjør det så blir hun sur, for hun mener de skal være sammen 24/7[8|]

Men utenom det er hun en kjempe hyggelig jente altså! Kjempe søt

kan nok hende de er litt for raske med ting, men det er jo bare noe de må finne ut av selv, det blir vel
galt hvis man prøver å ta det opp[:)]

Back
Topp