OI!

vestlandsjento

Gift med forumet
Eg e i sjokk! Tenk at da e mulig[:D]

Me som ikkje prøvde ein gong. Syns jo egentlig at da e litt tidlig, men herregud kor fantastisk!
Så får me sjå kossen det går då. Me e alle fall utrulig heldige.
Eg høyre vel egentlig ikkje til her med denne babyen, men da e jo her eg føle meg heima, så måtte jo dela med dåke[:)] Håpa da går greit om eg fortsette å henga her.

Å herre! Såååå fantastisk vestlandsjento!! [:D][:D]
Gratulera so masse med eit heimelaga mirakel i magen, tidlig kanskje, men da gjere jo ingenting![:D][:D]
Kor langt e du på veg trur du då?[:D] Lykke te i allefall![:D][:D] kjente da begynte å kribla i eggstokkkane mine og no, hi hi[:D],
men sambo e ikkje heilt med på notane om nr2 endo..så må nok tolma meg ei stund[8D]

Når du har tid og orka så sku me prøvd oss på eit minitreff med Helle Alida og Mari[:D]

I ALLE DAGER!!!!!!![:)][:)]

Er det den friske vestlandslufta, flyttinga eller hva er det?

Gratulerer så utrolig mye, dette er et helt fantastisk mirakel[:)]

Ååååå... Så gla på deres vegne.. [:D]

Herlig med hjemmelagde mirakler.. Slike er jo alltid velkommen her inne hos oss.. [;)]

Masse lykke til i svangerskapet.. Kose deg masse..

Tusen takk alle sammen[:D][:D][:D]

Veldig vanskelig for å forstå at dette faktisk er sant[;)][8D] Er jo veldig tidlig enda. Er nok ikkje meir enn 5 veker på vei, så alt kan jo skje.. Men eg håper og trur at alt går bra[:D]

Men hysj visst nåken av dåke veit kem eg er[;)] Ikkje sei nåke på facebook[;)]

Miss: Håpar me får tatt eit treff snart. Du er vel heima endo sånn at du har tid innimellom? Då kan eg ta ein kikk på turnusen min og komma med eit forslag. Hos oss er det mannen som var veldig klar for ein baby til[:D][;)]

ORIGINAL: Nesing

WOW! Såååå fantastisk, vennen! Du var den jeg mistenkte var den hemmelige her inne en stund, men det stemte jo ikke. Nå har dere likevel klart å lage et hjemmelaget mirakel. HURRA!  Gratulerer så mye med spire i magen. Håper du får et supert svangerskap! 

Jeg må bare signere Nesing! Jeg trodde også at det var du som var den hemmelige :p

Lykke til med svangerskapet! [:D]

Så fantastisk!! Gratulerer så mye med spira!![:D][:D][:D]

Gratulerer så mye...dette var jo kjempegøy JIIIHA

ORIGINAL: ElinR

når er termin?[:)]

Etter mine beregninger er det 27. desember. Så lura på ka me ska gjer på denna julo[;)][8D]

Blir spennande å sjå om da stemmer. Trur ikkje det er nåken plass å ta ul her, så spørs om me må venta til den ordinære.

ORIGINAL: RANDÅLF

Så fantastisk!!!!!! Gratulerer så mye!!!!!

[:D]

WOW,så fantastisk, gratulerer så masse. må være helt utrololig å klare det selv :) blir 2 tette da, kjekt det da.
masse lykke til :)

Det er sååå fantastisk... det er slik jeg har sagt det jeg tror det blir med meg, at når vi har fått ett ivf barn så tror jeg på at neste kommer av seg selv, tror bare vi har oppstartproblemer hehe.. er jo slikt som pfte skjer egentlig med ivf... jeg vet i allefall noen....
Helt supert.. lykke lykke til[:D] nydelig test....

ORIGINAL: Babysyk_82

Gratulerer så utrolig mye med et nytt mirakel på vei [:)] Fantastisk! Jeg ble gravid da Adelina va ca 8 mnd. Er utrolig kjekt med to tette [:)]

Vi er veldig heldige som har fått et prøverørs barn og et hjemmelaget barn [:)]

ja me er utrulig heldige[:D]

ORIGINAL: siwro

Det er sååå fantastisk... det er slik jeg har sagt det jeg tror det blir med meg, at når vi har fått ett ivf barn så tror jeg på at neste kommer av seg selv, tror bare vi har oppstartproblemer hehe.. er jo slikt som pfte skjer egentlig med ivf... jeg vet i allefall noen....
Helt supert.. lykke lykke til[:D] nydelig test....

Ja kroppen kan "fiksa" seg etter eit svangerskap[;)] Kossen går da med deg? Håpar du snart er ruger i lang lang tid[;)]

Utrolig koselig å lese dette. Gratulerer så mye[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Miss: Håpar me får tatt eit treff snart. Du er vel heima endo sånn at du har tid innimellom? Då kan eg ta ein kikk på turnusen min og komma med eit forslag. Hos oss er det mannen som var veldig klar for ein baby til[:D][;)]

Eg har mykje tid veitdu! Spesielt no når sambo reise på jobb igjen 3.mai! Då kjem han ikkje heim før 2.juni, så greitt å fylla dagane med ymse då[;)][:D] du får nå sjå på turnusen du når da passa seg sånn[;)]

Gratulerer kjempe masse!!!! [:)][:)][:)]

Jula 2010 blir spesiell! [;)]

ÅÅåj, dææven!! Gratulerer så mye snuppa!!! [:)][:)][:)][:)]

Back
Topp