Oi.. Vektnedgang..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Nå har jeg snart gått ned 7kg.. Har ikke veid meg på en ukes tid, men siste uka har jeg altså gått ned nesten 2kg. Det gjør meg ingenting, jeg har nok å ta av liksom. Ble bare så overassket, for jeg trodde det var iferd med å stabilisere seg. Gikk ned 4kg i starten med førstemann, men var på langt nær så dårlig som jeg er med denne krabaten her. Får vel snakke med jordmor om det imorgen, vil jo at lille skal ha det bra [:)]

oi det var ikke lite heller så tidlig..
jeg gikk ned 8 sist gang men det var på 6 mnd da..
håper det gir seg snart da så vekten kan tusle sakte men sikkert riktig vei siden
vi er så heldige å være gravide..[:D][:D]

håper jordmor har noen gode råd å komme med..[:D]

Formen er forferdelig, hehe..

Tror det er en kombinasjon av kvalme, oppkast, mistet totalt lysten på godis, potetgull, brus og røyk.

Det eneste jeg får i meg om dagen, er som regel noe baguett med ost og skinke, grøt men kanel og sukker (nam), fjordland middager, suppe, loff med nugatti.. Ting som er superenkelt å lage.. Takler ikke matlaging om dagen.. Så det blir igrunn fint lite mat.. Spiser også kanskje 1/3 porsjon i forhold til hva jeg brukte før.

Men, på den positive siden, så er jeg røykfri, ikke lenger coca-coliker, OG går ned i vekt. Har nok å ta av liksom, å lille lever jo inni der, og vokser fint i følge de UL'ene jeg har vært på [:D] 

Back
Topp