Oi, sovne selv

Lurer på om det kanskje bare har snudd, uten at det er verken uroen eller "kosedyna" sin fortjeneste. I går la jeg han en time tidligere enn dagen før. Han var litt skeptisk med en gang (dirrende underleppe), men godtok å bli trøstet av meg mens han lå i senga og av uroen. Etter et par får minutter var det som om han tenkte "næææ jeg vil sove" og så snudde han seg rundt og la seg til i godstillingen sin. Sov en halvtime før han småvåknet og måtte trøstes på og av i en god halvtime - smågråt i søvne. Resten av natten gikk kjempefint. Amming kl 23:45, 01:45 og 05:30! Var oppe i 3 - halv fire tiden, men da fikk han tutten og var fornøyd med det.

Et bilde fra første kvelden han sovnet selv:
wpid-20130206_224306.jpg
Så utrolig søtt bilde av han:rolleyes::rolleyes: Håper det fortsetter slik:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

nååå! Så søt han er :rolleyes: Så bra nettene har snudd for dere! Gull verdt! :) Her blir det bare mer og mer urolig o_O
Har faktisk ikke prøvd å la Hermine sovne på egen hånd :p Hun får flaske eller pupp som roer henne ned, og så sovne hun i armkroken min (i senga si da)! Er du inne sammen med han helt til han sovner???
Jeg er inne med han helt til han sovner ja. Om han er urolig (sur nedoverleppe) så koser jeg han på mage/bryst og snakker til han. Ellers er jeg bare rett ved senga (ligger på dobbelsenga og surfer på ipad'en) sånn at han vet at jeg er der og er lett tilgjengelig om han skulle bli urolig.

Jeg er inne med han helt til han sovner ja. Om han er urolig (sur nedoverleppe) så koser jeg han på mage/bryst og snakker til han. Ellers er jeg bare rett ved senga (ligger på dobbelsenga og surfer på ipad'en) sånn at han vet at jeg er der og er lett tilgjengelig om han skulle bli urolig.
hmmmm....tror kanskje vi skal teste det samme en kveld! :)

Back
Topp