Oi, sovne selv

Shauri

Forumet er livet
VIP
Daniel sovnet nettopp i sengen helt av seg selv. Har lagt den ekstra dyna som en pølse rundt hodet hans og han gnidde hele ansiktet sitt inn i den. Litt skeptisk jeg da til om han kan få for lite luft om han gjør det hele natta. Ville dere tatt bort dyna eller la den være.

Weee, en liten seiersdans for at han sovnet av seg selv.

Åh så herlig!! :)
Jeg ville flyttet den :-p
Men jeg er litt hysterisk da ...
Eskil har lammeskinn og jeg har bygget opp bittelitt under skinnet for at han ikke skal snu seg..

Vi valgte å flytte dyna bort. Og priser oss lykkelige for at han har sovnet av seg selv. Happy happy mamma!

Vi valgte å flytte dyna bort. Og priser oss lykkelige for at han har sovnet av seg selv. Happy happy mamma!

Jeg gleder meg over det på dine vegne :)

Så herlig!! Gratulerer med sovende baby.:) Jenny MÅ ha noe å gnure opp i ansiktet når hun skal sove på natta, og bruker som regel kaninkosekluten sin. Om hun er skikkelig urolig har hun en av mine t-skorter/topper hos seg. :)

Så bra =)
Jenta mi må også ha noe å gnure opp i ansiktet for å få sove :) bruker kosefille/teppe eller bamse:)

Så utrolig herlig han sovnet av seg selv i senga si:D:D Emmeth gjorde det samme igår, så er virkelig glad selv også;) måtte det fortsette sånn:D jeg ville nok heller gitt han en koseklut han kan kose m. Emmeth MÅ ha kosekluten sin og gni hodet inn i:p;) har dere hatt en god natt?

Så utrolig herlig han sovnet av seg selv i senga si:D:D Emmeth gjorde det samme igår, så er virkelig glad selv også;) måtte det fortsette sånn:D jeg ville nok heller gitt han en koseklut han kan kose m. Emmeth MÅ ha kosekluten sin og gni hodet inn i:p;) har dere hatt en god natt?
Har hatt en fin natt. To amminger, en tredje nå rett før 7. Hadde håpet å få han til å ta koseklut ja. Dyna i går kveld var første tingen han har ansett som koseverdig.

Har hatt en fin natt. To amminger, en tredje nå rett før 7. Hadde håpet å få han til å ta koseklut ja. Dyna i går kveld var første tingen han har ansett som koseverdig.

Har du prøvd en tynn gulpeklut?

Så god natt dere har hatt :)

Så godt å se at nettene kommer seg! :) håper det fortsetter for dere! Elise har en dyne ved siden av seg, hu er så liten at sprinkelsenga blir stor om jeg ikke lager et rede :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Men, kanskje han liker det dynetrekket godt? Kan jo ta av det og gi han som koseklut?:) Mathea har brukt en av mine topper til koseklut siden hu var baby. Nå er det bare ei fille igjen av den;) men den skal hu ha når hu skal sove. Så godt og høre natta ta fin:) Søvn kan man omtrent ikke få for mye av:p;):D

hurra!!! for en seier da! :dance011
Snuppa her har enda ikke sovna av seg selv, vi legger oss sammen med henne og så MÅ hun ha ei flaske melk å sovne på ;)
Så herlig at det har ordna seg med ammingene og da på natta :D
Her er det veeeldig opp og ned o_O Et par netter med 2 amminger og nå inatt har jeg ikke orka å telle for hun begynte allerede kl 01 :confused: Så tar hun et par sugetak, men er egentlig ikke sulten men finner ikke roen uten puppen :schocked028 Tror hun har hatt mageknip rett og slett, pressa og kava. Meeeen sov fra 20.30 i går til 08.45 idag så synes jo natta har vært lang nok iallfall :)

Jeg ville også tatt den bort:-) Jeg er så hysterisk at hun får ikke koseklut eller noe med seg i senga.
Hun har ikke noe koseting heller når jeg tenker meg om :confused005

Gratulerer med sovegutten, håper det fortsetter :angel8

Men, kanskje han liker det dynetrekket godt? Kan jo ta av det og gi han som koseklut?:) Mathea har brukt en av mine topper til koseklut siden hu var baby. Nå er det bare ei fille igjen av den;) men den skal hu ha når hu skal sove. Så godt og høre natta ta fin:) Søvn kan man omtrent ikke få for mye av:p;):D
Ja, tror han fant dynetrekket veldig kjekt.

Så digg at han sovnet av seg selv :) Hurra!

Ja, tror han fant dynetrekket veldig kjekt.

Da hadde jeg brukt det som kosekluten til han, jeg. Uansett hva slags kose"klut" det er, så lenge det er noe babyen liker og føler seg trygg med, har mye og gjøre med lukt også. Bruker alltid og gni nyvasket koseklut på halsen min før jeg gir den til Emmeth, for det lukter mamma:)

Lurer på om det kanskje bare har snudd, uten at det er verken uroen eller "kosedyna" sin fortjeneste. I går la jeg han en time tidligere enn dagen før. Han var litt skeptisk med en gang (dirrende underleppe), men godtok å bli trøstet av meg mens han lå i senga og av uroen. Etter et par får minutter var det som om han tenkte "næææ jeg vil sove" og så snudde han seg rundt og la seg til i godstillingen sin. Sov en halvtime før han småvåknet og måtte trøstes på og av i en god halvtime - smågråt i søvne. Resten av natten gikk kjempefint. Amming kl 23:45, 01:45 og 05:30! Var oppe i 3 - halv fire tiden, men da fikk han tutten og var fornøyd med det.

Et bilde fra første kvelden han sovnet selv:
wpid-20130206_224306.jpg

nååå! Så søt han er :rolleyes: Så bra nettene har snudd for dere! Gull verdt! :) Her blir det bare mer og mer urolig o_O
Har faktisk ikke prøvd å la Hermine sovne på egen hånd :p Hun får flaske eller pupp som roer henne ned, og så sovne hun i armkroken min (i senga si da)! Er du inne sammen med han helt til han sovner???

Så BRAAAAAA at han nå sovner i senga si:) Det er utrolig stort:D Emmeth og sovnet av seg selv i senga si igår kl .22.15 og våknet 00.00, fikk smokk og sov til 03.33 i natt. Tilbydde pupp, men ville ikke ha noen ting:( Er utrolig mye lettere og bare legge han i senga og bare gå ut av rommet. Lar døren stå litt på gløtt og står ca i 5 min utafor døren og hører, mens han ligger og lager litt smålyder og sovner:) Jeg kan ikke stå og dulle med med han, for da nekter han og sove! Mathea var likedan:) Måtte det fortsette sånn framover*bankibordet*

Back
Topp