K KathMor Forumet er livet 15 Jan 2011 #1 I dag er det ei som driver med testing testing testing.... De siste ukene har virkelig mor fått smake på hva trass er [&:][8D][:o] Flere med pøbel unger for tiden?? *håpe håpe* [;)]
I dag er det ei som driver med testing testing testing.... De siste ukene har virkelig mor fått smake på hva trass er [&:][8D][:o] Flere med pøbel unger for tiden?? *håpe håpe* [;)]
K KathMor Forumet er livet 15 Jan 2011 #3 ORIGINAL: Tjukkaaa *rekker opp hånden*[8D] puuuhhhhh [8D] Hvor langt må du telle?? Her var det tretusenfirehundreogfemtito isted *ler*
ORIGINAL: Tjukkaaa *rekker opp hånden*[8D] puuuhhhhh [8D] Hvor langt må du telle?? Her var det tretusenfirehundreogfemtito isted *ler*
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 15 Jan 2011 #4 ORIGINAL: Tjukkaaa *rekker opp hånden*[8D] Oh yes! [:-]
Tjukkaaa Forumet er livet 15 Jan 2011 #5 jeg foretrekker alfabetet -har gjentatt det 68 ganger hittil i dag!!! Neiiiiida nå tuller jeg bare[8D]. Men uansett hva det stadiet skal kalles som min og tydeligvis deres jenter er på så er jeg IKKE fan![8|]
jeg foretrekker alfabetet -har gjentatt det 68 ganger hittil i dag!!! Neiiiiida nå tuller jeg bare[8D]. Men uansett hva det stadiet skal kalles som min og tydeligvis deres jenter er på så er jeg IKKE fan![8|]
K KathMor Forumet er livet 15 Jan 2011 #7 ORIGINAL: Vand Nei, jeg har verdens snilleste unge jeg! [:D][;)] *liker ikke* [8D][;)]
F Frøken firkløver Forumet er livet 15 Jan 2011 #8 Er glad for at vi er inne i en rolig periode.. Har nettopp hatt en rimelig lang teste-grenser-periode [:'(] [&:]
Er glad for at vi er inne i en rolig periode.. Har nettopp hatt en rimelig lang teste-grenser-periode [:'(] [&:]