Oi.. (om m@mm@08.12.07)

|Lica|

Forumet er livet
Siden hun er healer tenkte jeg å bare prøve å sende hun et spm..
og jeg spurte om et spm som kan ha sammenheng med hva som helst men likevel fikk jeg svar på det jeg lurte på(tenkte)
Ble litt satt ut jeg[:)]

Hun er flink jah[;)]

Takk

Takk, eg tek no ferie. Det vil seie at eg svarer ikkje på ein einaste henvendelse angåande jobben min - healing & klarsyn.

Håpar at dere klarer dere godt
uten healer & klarsynte meg fram til 01.06 - 07

Er det kritisk for nokon av dere, då merkar eg det, og vil hjelpa utan at de trenger å spørje meg om det. [:)]

eg spurte hun også om ett spørsmål. og eg ble helt sjokkert over svaret eg fikk[&:](på en go måte altså) hun må bare være synsk eller noe.. får de tingene der går ikkje ann å bare gjette..[:)] kjempe flink du er m@mm@08.12.07[:)] Klem[:)]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

å nei... tar du ferie nå?? sendte en pm nå, før jeg leste at du ikke kom til å svare på noe mer... *håpe, håpe*

Samme her[&:] Men men, finner vel ut svaret sjøl før eller siden[;)]

har sendt pm med henne jeg også å jeg har fått vite ting som jeg har drømt at det kan stemme blant annet... å litt diverse ting som jeg ikke utdyper mer her men de svara hun ga de var mistenkelig likt det jeg tror om visse ting selv f.eks...

så ja hun er kjempe god... god ferie til deg m@mm@08.12.07 å gleder meg til å høre mer spennende du kan ha å si... [:D]

Back
Topp