Oi oi oi...

plingrid

Forelsket i forumet
Var hos jordmor i dag for å snakke med henne om at jeg har en del kynnere o.l.... hun målte livmoren min og fant ut at den var så stor at jeg kunne vært mellom 19 og 20 uker på vei (jeg er 15+2). Hun ville høre om fastlegen min som har kontor borti gangen hadde mulighet til å ta en ultralyd... og der ble magefølelsen jeg har kjent på hele tiden bekreftet.... det er TO babyen i magen min!!! To sprell levende babyer!!! Herlig [:)]

Så spennede!!! Flere tvillinger hos septembergjengen! [:D][:D][:D]

Gratulerer så mye! [:D][:D][:D]

Åh!!!!! Gratulerer så mye !!!!! For en opplevelse [:D] Hvordan tok papsen nyheten....?

Gratulerer så mye, så moro og spennende!!

å fy f......
[:D]  jeg får gåshud...
hvordan har du det nå da?hva sa bf?

15 uker på vei met tvillinger[:)] naawwww

WOW[:D] Så utrolig morsomt!!! Nesten litt misunnelig[:)]

åh så utrolig koselig[:D] Gratulerer med to små i mavehusen[:)]

Oi! så spennende!!

åååå så utrooolig gøy :D  Gratulerer så mye med baby nummer2 :p

Tusen takk alle sammen [:)] Jeg smiler fra øre til øre og venter på at det skal synke inn... pappa'n ville først ikke tro på meg, og ble rimelig svett... bare rister på hodet og gliser. Så nå blir vi plutselig 5 i familien! Storebror blir 3 år i juni og synes det er stas at mamma har "mange" babyer i magen. Skal prøve å få lagt ut et bilde i løpet av kvelden så dere får se magen! Jordmor skulle ringe sykehuset i morgen, for det var visst vanlig å ta inn de som er gravide med tvillinger litt tidligere... så krysser fingrene for at jeg kan vise frem ultralydbilde til dere snart også [:D]

så morsomt! gratulerer [:D]

Gratulerer så mye! 

OJ!! så morro[:D] gratulerer!

åh så spennende[:D] gratulerer så mye[:D]

Back
Topp