oi oi oi

malrodien

Gift med forumet
hehe så herlig.. kjenner foten til bebisen!!! tror han strekker på den ene foten for det buler ut litt ved navelen.. kjennes rart ut.. så når jeg stryker på det kjenner jeg noe avlangt... 

hehe der sparka han meg å

oi oi oi [;)] så kos

Åååhhh!! Jeg kommer nok ikke til å kjenne sånt før helt på slutten jeg for han har så masse han skal sparke gjennom.. [;)][:D] Hihi..
Så deilig da!!!

ORIGINAL: Almyrida24

Åååhhh!! Jeg kommer nok ikke til å kjenne sånt før helt på slutten jeg for han har så masse han skal sparke gjennom.. [;)][:D] Hihi..
Så deilig da!!!

Ikke si det du! Jeg har masse polstring, og jeg har kunne SE at hele magen beveger seg i ei uke nå jeg [;)] Trodde ikke jeg skulle få oppleve det siden ho skal sparke gjennom så masse, men............[:D]

Så deilig da, Malrodien [:)] Jeg håper jeg og kan kjenne hva som er hva etterhvert.

Denne damen er godt polstret, men jeg har allerede kunne se sparkene på utsiden i noen uker nå... og forrige dagen, når jeg skulle kjenne på spark, fikk jeg kontakt med en liten hånd eller fot... men vi var litt kjappe med å trekke oss tilbake begge to - vi skvatt vel litt? [:D]

Åhh.. det er så kos.. har kjent det i noen dager jeg.. det er så deilig å kjenne han sparke meg i hånda, skvetter gjør jeg og, noen ganger.. hihih..[:)][:)][;)]

Det er deilig å kjenne spark og slag på utsida [:)] Og nå som jeg t.o.m. kan se at hele magen beveger seg, da skjønner jeg hvor stor ho begynner å bli [:D] Ikke SÅ lenge igjen nå........

Så morsomt.[:D] 

Back
Topp