Oi, ny her! :)

Løvemor

Forelsket i forumet
Hei hei!
Eg er ny her, lasta ned appen for et par dager siden, det eg ser nå, er at eg har kommentert i hytt og pine i allslags grupper og forum! Ser først nå at det er forskjellige måneder og årstall og sånt :p så eg har tydeligvis trødd inn mange steder eg ikke hører hjemme! :)
Ser ut til at kanskje det er her eg skal? :) om det er greit for dere her? :) kan fortelle litt om meg selv da, så dere blir litt kjent! :)
Er 24 år, mamma til verdens beste gutt leon, fødd 24.06.13 <3 bonusmamma til verdens beste jente på 11 år!
Har samboer(er forlovet), har det siste året kjøpt hus, bil og båt, og er plutselig blitt skikkelig husmor ;)
Mannen jobber veldig mye borte og utenlands i hytt og pine, og da sitter eg her på kveldene da :)
Fikk plutselig et stort behov for å snakke med andre kjekke damer, ensomme kvelder, da vi bor på hans hjemsted, og har ikke så stort nettverk enda... Kooooser meg med lille skatten min <3
Hvem er dere ? :D


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Heisann - og velkommet hit til oss :)
Jeg har 3 barn og den minste lille skatten er født 04.06.13. Jeg bor i Lofoten og har også en mann som er mye borte på jobb. Ellers så er jeg gift og har hus, bil og båt. Jeg er sykepleier, men er hjemme i forlenget permisjon enda en stund.
Det er mange kjekke og koselige damer her å skravle med og jeg trives innmari godt her "hos oss" :)
 
Last edited:
Heeei og velkommen :)
Sørlandet her, to barn. Lillesøster ble født 28 juni og vi nærmer oss 1 årsdagen med stormskritt. Storebror er 4,5 år og så har vi en stor og gammal vovse, så huset er fullt av liv fra morgen til kveld (og gjerne hele natta også :) ).
Trives her i junigruppa. Mange flotte jenter/damer som "bor her" :)
 
Hei og velkommen hit til oss. Vi er en ganske så koselig gjeng her, synes jrg :)

Jeg selv er fra sørlandet, med fire barn. Jeg elsker å ha noe å drive med, så jeg har tusen baller i lufta til enhver tid føles det som.. ;)

Lettere å bli kjent via skravletråden- hvis du titter innom her :) :) så da sees vi der. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Hei hei. Har sett deg i skravlegruppa vår, hyggelig at du introduserer deg :)
Jeg er fra Finnmark, bor i Telemark. Har to jenter, en på 4 og en på 1 år.
For tiden er jeg sykemeldt, men tar noen fag på skolen. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hva jeg vil "når jeg blir stor" :)
Velkommen hit :)
 
Vælkommin te gards :D
Telemarking. Har ein gutt på ett år. Er sjukepleier. Har sambuar. Også er eg mykje her :D
 
Heihei:) jeg er vestlending:) er 28 år og mamma til tre herlige barn, mjnste er ei jente som er født 23 juni 2013:) er førskolelærer:) har en flott samboer:) nyter livet:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så hyggelige dere var da ! :D kjempe koselig å høre litt hvem dere er ;) dette blir bra, da hiver eg meg med i gjengen! :D


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Velkommen hit :)

Jeg er 25, samboer og sammen har vi lilleknirken som blir 1år den 19.6. Driver å bygger hus, har 3hunder og en katt. Er asfaltenke, sitter alene hver kveld hele uka så en del av tida går med til å lese rundt på forumet :)

Håper du trives her med oss, mange koselige frøkner inne her :)
 
Hei hei :) Bor i Oslo med mann og lillegutt :) 25 år gammel vernepleier som prøver å få hverdagen til å gå opp med familie, jobb og sosialt liv :)
 
Hei:)

Jeg er en jente på 25 fra Sortland. Her bor jeg med mine 2 barn på 7 og 1år, minste er født 10juni og kjæresten min som også er pappan til begge jentene:) vi har snart vært kjærester i 9år❤️ er fortiden sykemeldt så bruker også en del tid på forume;) jentene her inne er supre så er bare å glede seg til å bli bedre kjent med de:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
29 år gammel lærer, bor i Hamarøy kommune i Nordland :) For tiden hjemme i ubetalt permisjon for å forlenge fødselspermisjonen ;-) Er på junigruppa fordi jeg trodde terminen var 21/6, ble satt fram til 27/5 på ultralyd, og fødte 16/4.. :p Disse jentene er for bra til å bytte forum! :p Bor sammen med verdens fineste og teiteste mann på et nedlagt gårdsbruk, i et hus fra 1880.. :p har svigers i nabohuset, to katter som for det meste er ute, og 13 høner og 2 haner i fjøset :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Heihei! Koselig at du blir med oss!
25 år her, fra Notodden. Har to jenter, ho ene blir 5 nå, og minste fylte 1 år nå 31mai :) Gift med pappaen!
Her kan vi snakke om det meste! Er så godt å ha noen å klage, spørre og mase til når gubben ikke gidder å høre ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hei og velkommen :)

Jente på 29 år (blir 30 i år) fra Ringsaker kommune her :) To barn, storesøster på 3 1/2 og lillebror på 1 år. Samboer med pappaen <3 Begynte på jobb igjen for 2 uker siden...døgnet skulle hatt flere timer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Heisann og velkommen hit :)
Frå Telemark, 30 år ( om 14 dager :eek:) , 3 barn på 7, 3 og 1. Sjølvstendig næringsdrivende frisør. Gift og bur på eit småbruk. Har hest og katt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Heeeei :)
Finnmarking her :p født, oppvokst og bor her oppe enda :p
Har 1 liten snupp som blir 1 år 25 juni, og bor sammen mannen som snart er min ektemann :)
Er (ifølge førerkortet mitt) 25 år :p du vil trives her hos oss, disse jentene er super altså ♡

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Hei:) Jeg er fra og bor i Narvik med min samboer og datter på 1 år og 2 dager:) Vi har en nydlig blandings hund som heter Speedy (og det er han virkelig:p )Jeg blir 28 år i august. Jeg er enda hjemme med Malin og blir det til hun har begynt i barnehage 18 august:) Du kommer garantert til å trives for det er bare snille og hjelpsomme damer her!:D

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Jeg er litt til og fra med aktivitet her om dagen. Men har delvis permisjon igjen nå i sommer. Så håper å få mer tid her inne igjen :) jeg er 27 år fra Romerike men bor på Hadeland med forloveden og vesla på 1 år, og jobber som frisør. Håper du trives her :)
 
Back
Topp