Oi, for en forskjell!:)

Gleder meg til å få tilbake mitt billige abonnement i onecall - men har bindingstid pga jeg kjøpte telefon hos tele2. Hvor mye må man ut med for å "kjøpe seg ut"?

Selv om abonnementet mitt visstnok skal være bra - i tillegg til nedbetaling av mobilen - kommer jeg nesten 200 kr over det faste beløpet....

Godt når det er den veien:)

Jeg hadde også onecall og var svært fornøyd! Fikk ikke regninger på mer enn maks 200 kr i mnd, men hadde da ikke internett inkl. Nå måtte jeg ha ny tlf, og da falt det på iohone 4S med et abonnement på 479,- i mnd hos Netcom. Det er inkl 400 ringeminutter, 200 sms og 800 mb + spotify premium (som koster vanligvis 99 kr i mnd). Det skal klare seg for meg og da vet jeg hva regningen kommer på hver mnd i alle fall.

Oppdrag Nemo skrev:
Jeg har alltid hatt Telenor.
Før hadde jeg Nonstop, og det var gull verdt. Det kostet vel 299 (?) i måneden, med ubegrenset av meldinger. Jeg sendte 2-300 meldinger om dagen :-S
Altså 6-9000 meldinger i måneden. Får legge til at dette var på ungdomsskolen.

Har fortsatt Telenor, men usikker på type.
Nå sender jeg lite meldinger, ringer så og si aldri, men bruker mye internett. Dessverre få abonnement som passer til det. Hvertfall hos Telenor.

Likte også veldig godt non stop! Da lå regningene på 500 kr i mnd ca.
Med komplett M, bli regningene bare dyrere og dyrere...

søteste skrev:
Jeg har hatt Telenor mange ganger og fikk alltid regninger på 1500. I dag har jeg Talkmore med Telenor dekning og har telefon regning på mellom 400-500 hver måned:)

signerer veldig her, bare at min regning hos talkmore nå ligger på 250-350kr da er det også en del internett inkl.

Ikkenymor skrev:
Gleder meg til å få tilbake mitt billige abonnement i onecall - men har bindingstid pga jeg kjøpte telefon hos tele2. Hvor mye må man ut med for å "kjøpe seg ut"?

Selv om abonnementet mitt visstnok skal være bra - i tillegg til nedbetaling av mobilen - kommer jeg nesten 200 kr over det faste beløpet....

Ho telenor, kunne du logge deg inn på siden deres, og der står det antall dager du er bundet, og hvor mye det vil koste deg å kjøpe deg ut.
Ville tro tele2 har det også.

*Nyperose* skrev:
Jeg har og folkepakka fra OneCall og har regninger på rundt 220kr mnd, pakka koster 199,-  Jeg bruker telefonene mye og klarer ikke å bruke opp 500mb i mnd og heller ikke antall ringeminutter og sms som er inkludert. De kr over er oftest pga jeg har ringt kontofonen.

Jeg har den pakka til 99 kr jeg. Der er det 150 inkludert av alt.
Veeeeldig fornøyd altså!!!:)

Hadde netcom før ¨da hadde jeg regning på rundt 800kr i mnd, byttet til onecall folkepakka og betaler litt over 200kr i mnd bare, var helt i sjokk jeg når jeg så hvor mye jeg sparte. Får da et visst antall meldinger, ringeminutter og internett bruk i mnd til 199kr.

Netcom ringte meg rett etter byttet og ville gi meg et tilbud for å få meg tilbake som kunde, fortalte hva jeg fikk til hvilken pris hos onecall og da lo han i tlf og sa at da skulle han ikke plage meg mer for så billig kunne ikke han tilby meg

Hadde netcom før ¨da hadde jeg regning på rundt 800kr i mnd, byttet til onecall folkepakka og betaler litt over 200kr i mnd bare, var helt i sjokk jeg når jeg så hvor mye jeg sparte. Får da et visst antall meldinger, ringeminutter og internett bruk i mnd til 199kr.

Netcom ringte meg rett etter byttet og ville gi meg et tilbud for å få meg tilbake som kunde, fortalte hva jeg fikk til hvilken pris hos onecall og da lo han i tlf og sa at da skulle han ikke plage meg mer for så billig kunne ikke han tilby meg

akkurat likt for meg, telenor er jo direkte RAN mot folk... her er telenor boikottet for godt.. mange grunner da, men mest av alt sen syyyyke prisforskjellen på mobilregninga... takk og lov for onecall :p

Rebecca85 skrev:
Syns Telenor er billig jeg med rett avtale  uten binding fikk jeg og gubben 4-500 kr i mnd bare..syns ikke det er ille  her vi bor kan vi ikke ha så mye annet enn telenor for en del andre klarer ikke gi oss dekning på nett og sånt..

onecall har telenor sitt nett, derfor jeg kan ha onecall, fordi netcom sitt nett er dårlig her..

Jeg har alltid hatt telenor, storfornøyd og har ikke høye regninger:-D Før betalte jeg kanskje 200 i mnd. jeg bruker mobilen ganske mye, men nå har jeg avbetaling på sambo sin mobil så nå betaler jeg 449..Sambo betaler fortsatt 200.

Back
Topp