"Oi, du er nok nesten halvveis"

Fantastisk <3 velkommen til oss.. Dette svangerskapet kommer nok til å gå super fort for deg :) så digg - hold deg fast og nyt <3

Heisann jenter! :)

Jeg føler jeg bør introdusere meg selv litt. Jeg har sneket litt rundt på diverse termingrupper her inne i nesten to uker, men nå har jeg planer om å flytte inn her ettersom det viser seg at babyen i magen er ca 18 uker.

For noen to uker siden gikk jeg til legen i frykt for at jeg hadde fått en cyste eller noe på eggstokken ettersom jeg innimellom fikk så himla vondt. Han lurte på om jeg trodde jeg kunne være gravid, og svaret mitt var enkelt og grei at jeg ikke kunne forstå det - jeg hadde jo hatt mensen som normalt - men at jeg ikke kunne garantere at jeg ikke var det. Han tok en test som var positiv, og etter å ha klemt litt rundt på magen min bestemte han seg for å lete etter hjertelyd. Sannelig fant han det uten problemer og dermed ble det sendt henvisning til ultralyd for å fastsette termin.

Ukene gikk og to uker etter jeg var hos legen lå jeg på en benk på sykehuset med en dame som fortalte at jeg måtte forberede meg på at hun ikke fant noe. Plutselig dukket det opp en baby på skjermen, og min reaksjon var "det der er jo en kjempebaby!" og svaret hennes var enkelt og grei "oi, du er nok nesten halvveis.."

Damen ble bare stillere og stillere etterhvert som minuttene gikk, og jeg var nok ikke mindre paff enn henne. Hun fortalte at hun hadde trodd at hjertelyden legen min hadde skrevet om var lyden av mine hjerteslag, og at hun ikke hadde forestilt seg å kunne se noe som helst.

Terminen ble satt til 16. februar, og i magen min gjemmer det seg en liten guttebaby. :Heartblue
Oi for en historie!:) gratulerer så mye og velkommen hit :)
Hvordan takler mannen det da? Hadde dere tanker om å få flere barn? :)

(Sniker fra oktober.) Gratulerer! Håper resten av svangerskapet medfører like lite plager som til nå :)

Haha! Frysninger og latterkrampe! For en fantastisk historie :) Gratulerer så mye med å plutselig ha en guttebaby i magen <3

Så fantastiske nyheter. Gratulera så masse.
Håper du gleder deg selv om det kom som et sjokk.
Må være godt å være halvveis uten å vite det :p

Tusen takk alle sammen!

Det er ikke det første barnet nei, den kommende storesøsteren er 4 år.

Bf tok det fint. Situasjonen vår er litt spesiell, vi bor ikke sammen og har ikke gjort det på nesten 2 år. Vi hadde vel i grunnen ikke tanker om at det skulle bli oss igjen, og heller ingen tanker om at det skulle bli ett barn til (han er også pappan til jentungen), men nå stiller jo situasjonen seg litt annerledes.
Vi har bestemt oss for å gi det ett forsøk, så får vi se hvordan det går. Vi har ett veldig godt forhold og ett godt sammarbeid i utgangspunktet så uavhengig av om vi skal bo i samme hus eller ikke så skal vi nok klare å løse det hele ganske greit :)

Back
Topp