Oi dette var skummelt!

Saab95

Andre møte med forumet
Hadde en ekkel opplevelse i formiddag[&o]. Ble plutselig varm i hele kroppen, det flimret foran øynene og hørte bare susing....måtte holde hodet mellom beina flere minutter før det gikk over. Dette skjedde to ganger på kort tid. Vann hjalp ikke, men en halv sjokolade gjorde susen. Er 25 uker på vei. Noen som har opplevd lignende?
Var ganske skremmende, var helt alene på jobb akkurat da....

Kan være blodtrykket, men ikke for å skremme deg, jeg har hørt flere som har opplevd lignende når de har hatt svangerskapsforgiftning, så jeg villeringt lege for å være sikker. Men siden det hjalp med sjokolade er det en god sjanse for at blodtrykket ditt sank litt fort

vet det er mange som bli svimmel og besvimer lett under svangerskapet.
høres nesten ut som du holdt på å besvime. du kan jo ta en tlf til legen å høre?
Skummelt er det i hvertfall når slikt skjer. husker det skjedde med meg da jeg var gravid første gangen. men da var ikke noe galt i hvertfall.

Ja nesten som om jeg skulle besvime ja! Besvimte en del da jeg var yngre og det lignet veldig på det, heldigvis klarte jeg å avverge det....

kan være blodtrykket....har opplevd det selv under svangerskapet,begynner liksom å kallsvette,svimmel og det svartner helt for meg...rare greier[:'(][:'(]

ja, jeg opplevde noe av det samme når jeg gikk med ariana.. Var på mega og handla, og da jeg kom til køen måtte jeg bare slange fra meg korg og alt å springe ut.. Måtte sette meg på huk med hodet mellom bena. .Var skikkelig ekkelt.. Følte som om jeg fikk et trykk inni hodet..[&:]

Ja har opplevd akkurat det samme som deg i alle tre svangrskapene mine. Det er veldig ubehagelig.
Jeg har hatt litt lavt blodtrykk og lav blodprosent under mine sv.skap, så tror nok det var grunnen til at dette skjedde hos meg.

Ja jeg hadde det slik da jeg var gravid..Må bare sitte deg ned med en gang med hode mellom bena som du gjorde. Mange gravide som får slik.

Det samme har skjedd meg flere ganger. Spesielt den ene dagen når jeg hadde skuffet snø, og ble ganske sliten for jeg hadde ikke spist noe.

Mitt blodtrykk er litt lavt, og det kombinert med lavt blodsukker er nok grunnen. For meg hjelper det og spise noe søtt og drikke vann, og sitte lenge og slappe av etterpå [:)]

Back
Topp