Oi, der kom.....

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
?...vogna i hus også! Det føles så uvirkeligTenk det er vår vogn og vår baby som skal ligge i den :) og snart er det bare 3 mnd igjen !

Vi vil ha bilde!!!! :D

Så kjekt:-) det føles så mye mer ekte når de store tingene kommer i hus ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe, kjenner følelsen.. Var på kattis babyshop i strømstad forige helg å kjøpte vogn.. Helt merkelig følelse.. Nå står den inne på babyrommet å rooooper mitt navn! Gleder meg skikkelig til å trille :D Den er suuuper fin og er skikkelig fornøyd!
(kjøpte Emmaljunga egde duo med capri brown)

Bugaboo buffalo :) med sandfarget base og svart resten :) er suuuuper fornøyd :) gleder meg til å ut å trille :) og lik stellebag ;) whooop!

gratulerer med vogn!!!:)) det er jo såååå gøy! og helt enig i at det kjennes ekstra virkelig når man får de store tingene på plass! vi kjøpte vår emmaljunga city cross i august, måtte bare ha den med en gang ettersom jeg fikk beskjed om at akkurat den fargen gikk ut av produksjon når de nye modellene kom. men har dere vogna pakket inn i esken eller står den fremme hos dere??? her er understellet oppe mens bagen er pakket inn i plasten den lå i. egentlig for å beskytte mot støv, men det er jo sååå kjedelig å ikke ha den ordentlig oppe:(

Hehe, kjenner følelsen.. Var på kattis babyshop i strømstad forige helg å kjøpte vogn.. Helt merkelig følelse.. Nå står den inne på babyrommet å rooooper mitt navn! Gleder meg skikkelig til å trille :D Den er suuuper fin og er skikkelig fornøyd!
(kjøpte Emmaljunga egde duo med capri brown)
Kan jeg spørre hva du betalte ? Tenkte dra dit å kjøpe den samme vokna på saamme sted !! Hvordan understell kjøpte du ?

Kan jeg spørre hva du betalte ? Tenkte dra dit å kjøpe den samme vokna på saamme sted !! Hvordan understell kjøpte du ?
Understellet heter cryptonite classic eller noe :) skulle visst være en litt lettere variant :)
Betalte 9800 og da kjøpte jeg voksi urban (voksipose) også..

gratulerer med vogn!!!:)) det er jo såååå gøy! og helt enig i at det kjennes ekstra virkelig når man får de store tingene på plass! vi kjøpte vår emmaljunga city cross i august, måtte bare ha den med en gang ettersom jeg fikk beskjed om at akkurat den fargen gikk ut av produksjon når de nye modellene kom. men har dere vogna pakket inn i esken eller står den fremme hos dere??? her er understellet oppe mens bagen er pakket inn i plasten den lå i. egentlig for å beskytte mot støv, men det er jo sååå kjedelig å ikke ha den ordentlig oppe:(

Vi har vogna (Brio Happu Duo, harmony brown) stående i stua, helt klar til bruk. Sportsdelen ligger på loftet, i originalembalasje. Det er såååå koselig å se på vogna! Den skal inn på barnerommet når det er klart, men enn så lenge er det ikke plass, så da står den i stua... ;-)

Min står oppe med bag og alt... de på butikken satte den sammen så vi trillet ut av butikken ;) hehehe... sa t mannen at han får begynne å øve seg med å gå ute... vi har bratte bakker opp t leiligheten så å begynne med ei tom vogn synes jeg er en lur ide :) hehehe... eventuelt pakkee katten oppi ;)

• Liker
Reactions: H27
Min står oppe med bag og alt... de på butikken satte den sammen så vi trillet ut av butikken ;) hehehe... sa t mannen at han får begynne å øve seg med å gå ute... vi har bratte bakker opp t leiligheten så å begynne med ei tom vogn synes jeg er en lur ide :) hehehe... eventuelt pakkee katten oppi ;)
Har sååå lyst til å bare trille en tur med min vogn å! :) Gledeeee seg til lillemann kommer <3

Vi har også vognen i hus! Gleder meg til å trille mine små <3 <3

Back
Topp