Oi da...

Kvitre

Forumet er livet
Min Kjære er som dere sikkert har fått med dere på jobb i Kamerun. Han er sammen med en kollega.
Nå ringte han akkurat og spurte om jeg visste om noen i Oslo som kunne dra hjem til kollegaen og hente hunden dems, for samboeren hadde kommet på sykehuset og lekker fostervann!!! Hun har egentlig termin i mars... Gutta kommer hjem søndag formiddag, så nå håper jeg virkelig at kollegaen rekker fødselen altså... Det er deres første barn, og de er nordfra så har ingen familie her. Stakkars samboeren...

Petter og jeg snakket om det før de dro - det hadde vært uaktuelt for min del at han hadde dratt på den reisejobben om det var jeg som hadde termin så tett opptil, men gjort er nå gjort.... TviTvi!!

Åj, shit!! Håper virkelig han rekker å være med på fødselen!

ORIGINAL: Skrållan

Åj, shit!! Håper virkelig han rekker å være med på fødselen!

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Huff...så ekkelt. Men må de sette igang fødselen selv om hun lekker?
Hva jobber egentlig samboeren din med?

Nei, det vet jeg ikke, og vet ikke hvor mye hun lekker heller. Men stakkars likevel... hadde nok gjerne villet ha samboeren der...

Han jobber med båtmotorer - reparerer, dermed må han reise dit båtene legger til. Ikke ofte det er utenlands, og iallefall ikke sååå langt unna, men det blir en del reising i løpet av året. Kjipt egentlig, men han tjener bra, han kan ta seg fri stort sett når han vil (så lenge det ikke er store jobber), og han har nå begynt å jobbe mye med gassmotorer, noe som gjør at jobbene sjelden er over helgen [:)]
Tror det at man ikke er sammen hele tiden faktisk er litt sunt for forhold. Man tar ikke alt for gitt, og man setter ekstra stor pris på den tiden man er sammen. Men dæven hvor sliten, lei og savnende man kan bli...

Som det meste annet - alt på godt og vondt...

Nå har riene begynt stakkar... Kollegaen til Petter gjør alt han kan for at han skal rekke flyet i kveld... men likevel... det tar jo noen timer gør han er i Norge. Det skal mellomlande i Paris også... Hun har termin 24. mars... litt for tidlig det her...TviTvi!

uff nei stakkar henne som ligger der på sykehuset alene[:(]
håper alt går bra med fødsel å altt...

ORIGINAL: Skrållan

Hvordan er ståa nå?

Jeg vet ikke helt, annet enn at han kom seg på flyet i går, det landet i Paris i dag tidlig, og han er vel på gardermoen i 12-tiden. De på sykehuset regnet med at hun fødte i løpet av helgen. Om hun har gjort det alt vet jeg ikke, men de rakk iallefall å sette lungemodningssprøyter og såder. Hun er bare ca 32 uker...

Håper det går bra altså!!!!!

Uff... håper at han er på plass på sykehuset, og at alt går bra[:)]

Back
Topp